„Prabangūs ir didelių užmojų įmonių vakarėliai jau seniai yra išėję iš mados, - rašo laikraštis. – Šiais metais įmonės susiveržė dar labiau: jos atsisako žvaigždžių, pakeisdamos jas „dainuojančiais vadybininkais“, ir derina šventę su komandos kūrimo renginiais“.

„Įmonių vakarėliai tiesiogiai atspindi padėtį versle, - teigė reklamos grupės „Sektor“ generalinis direktorius Dmitrijus Kalantarovas. – Pakanka pažiūrėti į skirtingų pramonės sričių rodiklius ir iš karto galima nuspėti, kas šiuo metu atsisako švenčių“.

RBK apklausė 25 bendroves iš įvairių verslo sričių, įskaitant bankų, energetikos, statybų, tabako ir informacinių technologijų sferas.

Vienuolika iš jų prisipažino, kad šiais metais naujametinius vakarėlius rengs biure.

Dalis bendrovių, kurios vis dėlto nusprendė palydėti „sudėtingus metus“, apkarpė šventės biudžetą – dažnai net dvigubai.

„Viskas pabrango, žmonėms tenka švęsti už mažesnius pinigus, - teigė Dobrogorskis iš įmonės „Communication Creative Events“. – Anksčiau stambios bendrovės, turinčios 300 – 500 darbuotojų, šventei skirdavo iki 10 mln. rublių (138 tūkst. eurų), o šiais metais – tik 5 (69 tūkst. eurų) ar 7 mln. rublių (97 tūkst. eurų)“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (224)