Balandžio mėnesį atnaujinimo darbai pradedami ir "KristiAnos" salone Vilniaus centre. Į Gedimino prospekte esančio salono interjero atnaujinimą planuojama investuoti apie 350 tūkst. litų.

"Atnaujindami interjerą, keičiame ir prekių išdėstymo koncepciją. Dabar prekių ženklai pristatomi prekybinėse "salose", kur klientai vieno prekės ženklo visą produktų asortimentą gali rasti vienoje vietoje", - sakė parduotuvių tinklo "KristiAna" direktorė Virginija Godelaitienė.

Šiemet bendrovė numato sparčią tinklo plėtrą, ypač Latvijoje. Investicijos šiuo metu dar tikslinamos.

"KristiAna" tinklas šiuo metu Lietuvoje turi 14 salonų didžiuosiuose miestuose ir vieną Rygoje. Juose prekiaujama garsiausių pasaulio gamintojų - "Chanel", "Christian Dior", "YSL", "Givenchy", "Clarins", "Calvin Klein", "Dolce & Gabbana", "Kenzo", "La Prairie" ir kitų parfumerijos bei kosmetikos gaminiais.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją