Į kovą dėl sirgalių piniginės įsitraukė ir bankai. Dažniausiai jie krepšinio mėgėjams siūlo išskirtines mokėjimo korteles. Šiais metais bankas „DnB Nord“ krepšinio sirgaliams siūlo indėlius, kurių palūkanos priklauso nuo rinktinės pergalių. Kiekviena mūsų rinktinės pergalė čempionate palūkanas didina 0,15 proc., pralaimėjus – palūkanos nekeičiamos.

„Viasat“ rinkodaros vadovas Karolis Dapkevičius pripažįsta, kad daugiau klientų įmonė sulaukia ne dėl pačių akcijų, o įvykio, šiuo atveju – krepšinio. „Viasat“ siūlė iki rugpjūčio 20 d. įsigyti skaitmeninės televizijos įrangą, laimėti televizorius su namų kino sistemomis ir žiūrėti visas 54 čempionato rungtynes. „Būtent tai, kad mes rodome visas krepšinio čempionato rungtynes, yra svarbiausia tiek esamiems, tiek naujiems mūsų klientams“, – kalbėjo K.Dapkevičius. Jo teigimu, krepšinio transliacijos pardavimus padidino mažiausiai dukart.

Susiėmė konkurentai

Aistros krepšinio aikštelėje sudomino ir buitinės technikos pardavėjus. Mūsų tikėjimą rinktinės sėkme nusprendė patikrinti buitinės technikos tinklas „Elektromarkt“. Jis pasiūlė pirkti „Sony“ skystųjų kristalų televizorius, o rinktinės pergalės Ispanijoje atveju žada grąžinti 50 proc. jų kainos.

Įkandin savo akciją suskubo skelbti ir čempionato transliacijų rėmėjas „Topo centras“. Pastarasis rugpjūčio 25–rugsėjo 2 dienomis paskelbė akciją „Mes tikime Lietuvos pergale!“ ir, kad aplenktų konkurentus, reklamos šūkyje pridūrė: „Gaukite nuolaidas iškart!“ Akcijos metu suteikiamos didelės nuolaidos perkantiesiems „Samsung“ skystųjų kristalų televizorius ar televizorius su namų kino sistema.

„Tikimės pirkėjų ažiotažo, – neslėpė prekybos tinklo „Topo centras“ generalinis direktorius Česlovas Steigvila. – Akcijos metu siūlomiems televizoriams suteikėme tikrai dideles nuolaidas.“

Pasak jo, panašios akcijos skelbiamos prieš visas svarbesnes krepšinio ar kito sporto varžybas, jų klientai laukia. „Pardavimus tokios akcijos padidina net iki 80 proc. Paprastai dar iki akcijos pabaigos specialia kaina siūlomų prekių nebelieka“, – sakė Č.Steigvila, tačiau konkretaus skaičiaus, kiek tikimasi parduoti televizorių, neatskleidė. Akcijų metu su nuolaida siūlomas prekes perka ne tik gyventojai, bet ir įmonės, tarp pirkėjų dažnai „Topo centras“ sulaukia barų ir kavinių savininkų.

Futbolas įdomesnis

„Coca Cola HBC Lietuva“ dar gerokai prieš krepšinio čempionatą surengė vaizdo įrašų konkursą. Šio konkurso dalyviai pirmame etape turėjo nufilmuoti ir atsiųsti geriausius savo metimus, antrame, pavadintame „Naujomis taisyklėmis“ – įspūdingiausius metimus netikėčiausiomis situacijomis. Pirmojo etapo nugalėtojus rinko krepšinio rinktinės vyriausiasis treneris Ramūnas Butautas, o nugalėtojai treniravosi kartu su rinktine. „Naujų taisyklių“ nugalėtoją išrinko interneto svetainės lankytojai, jis keliaus į finalines Europos vyrų krepšinio čempionato rungtynes.

„Prieš rengdami konkursus abejojome, ar jų dalyviai turės techninių galimybių nufilmuoti savo metimus, o vėliau filmuotą medžiagą perkelti į internetą. Tačiau visos abejonės buvo išsklaidytos, sulaukėme nemažai dalyvių. Vien iš Lietuvos buvo atsiųsta per 220 vaizdo įrašų“, – pasakojo „Coca Cola HBC Lietuva“ ryšių su visuomene vadovas Vaidotas Cucėnas.

Tačiau, jo teigimu, Lietuvoje meilė krepšiniui tik šiek tiek stipresnė nei futbolui. Jau trečius metus ši kompanija vasaros savaitgaliais organizuoja futbolo turnyrus. Juose galėjo dalyvauti internetu užsiregistravusios komandos iš trijų vaikų ir dviejų suaugusiųjų. „Ankstesniais metais per visą vasarą sulaukdavome iki 300 komandų, o šiemet jų buvo net 700, kas savaitgalį – nuo 50 iki 100 komandų, iš viso daugiau nei 6000 dalyvių. Mes net pritrūkome profesionalių futbolo kamuolių, kuriuos dovanojome komandoms“, – netikėtais rezultatais dalijosi V.Cucėnas.