Renginio metu bus pristatytas detalus reaktoriaus gabenimo maršrutas, projektui įgyvendinti reikalingi technologiniai sprendimai ir šio įrenginio statybų svarba regiono ekonomikai ir energetiniam saugumui. „Orlen Lietuva“ teigimu, naujas reaktorius pagerins įmonės konkurencingumą, sumažins priklausomybę nuo makroekonominių veiksnių.

Tokio dydžio vienalytis krovinys – 100 metrų ilgio, 6,5 metro pločio ir 10 metrų aukščio, sveriantis apie 1500 tonų, didžiausias iškrautas Klaipėdos uoste iki šiol. Kartu su gabensiančia transporto priemone krovinio svoris sieks apie 2200 tonų – tai bus pirmas kartas, kai tokios masės krovinys gabenamas Lietuvos keliais, didžiausio anksčiau vežto įrenginio masė siekė apie 730 tonų.

Iš Klaipėdos reaktorius bus išgabentas rugpjūčio 5 d. vidurnaktį ir bus gabenamas 145 km., Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonų keliais. Šis transportavimas užtruks dvi savaites, kadangi transporto priemonė vidutiniškai judės vos 3 km/val. greičiu. Gabenimas vyks tik naktimis, nuo 19 val. vakaro.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos teigimu, planuojant reaktoriaus pervežimą buvo platinamos kai kurios sankryžos, nuovažos ir keliai, sustiprinta jų važiuojamoji dalis, sutvirtintos sankasos, rekonstruoti tiltai. Taip pat, anot jų, tiek prieš, tiek po krovinio vežimą bus tikrinama kelių kokybė.

Kai reaktorius bus atvežtas į Mažeikius, jis bus montuojamas giluminio naftos perdirbimo įrenginyje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją