Tačiau svajonė greitai bliūkšta, kai internetu užsisakytą suknelę išpakuojate ir suvokiate, kad ją vilkėdama visų žvilgsnius pritrauktumėte greičiausiai tikrai ne dėl jos grožio.

Apie košmariškus pigius pirkinius iš Kinijos girdime jau ne vienus metus. Baisios būsimųjų nuotakų, pasipuošti norinčių mamų ar vyrų, mokyklas baigiančių abiturienčių patirtys galiausia atsiranda socialiniuose tinkluose – norima įspėti kitus arba pasijuokti iš savo nelaimės.

Visgi kai kurių tokios istorijos neišgąsdina ir jie patys pakimba ant tikrovės neatitinkančių pigių drabužių gamintojų reklamų kabliuko.

Kaip rašo „Buzzfeed“, vienos iš tokių interneto parduotuvių: „Zaful“ (suknelę galite nusipirkti ir už 10 JAV dolerių), „Rosegal“, „SammyDress“, „TideBuy“, „Dreslily“ (čia taip pat vyrauja panašios kainos).

Dažniausiai ant šio kabliuko pakimba moterys, besitelkiančios į bendruomenes socialiniuose tinkluose, kur dalijasi savo patirtimis.

Viena tokių grupių feisbuke – „Knock Off Nightmares“, jos puslapyje teigiama, kad tai skirta pamokyti, o ne sugėdyti nesėkmingus drabužius įsigijusius pirkėjus.

Jame pateikiamos iš kojų verčiančios nesėkmingų pirkinių nuotraukos, prajuokinusios daugelį, pateikiama turima informacija, iš kurio drabužių gamintojo ir už kiek pirktas pirkinys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (137)