Keli į DELFI redakciją kreipęsi vyrai pasakojo susidūrę su įtartinu siuntų pristatymo įmonės „Itella Logistics“ darbu.

Savo ruožtu įmonės vadovė Rasma Saulė teigė, kad teikiant paslaugas, klaidos yra neišvengiamos. „Per mėnesį Lietuvos gyventojams pristatome per 40 tūkst. siuntų, bet teigiamomis istorijomis įprastai žmonės nesidalina“, – sakė ji.

Laukė svarbaus siuntinio

Vilnietis Dominykas pasakojo, kad liepos pradžioje laukė iš Vokietijos siųsto svarbaus ir brangaus daikto, kurį iš siuntų tarnybos DHL Lietuvoje perėmė „Itella Logistics“.

„Pirmadienį pažiūrėjau per sekimo funkciją – siuntinys jau Lietuvoje, antradienį pasiekė logistikos centrą. Sėdėjau namie, atostogos man, ir parašė, kad negalėjo manęs pasiekti. Paskui iškart paskambinau jiems, klausiau, kur mano siuntinys, tai per tą laiką, kol užregistravo, kad manęs nepasiekė, jau kurjeris spėjo pabuvoti jų logistikos centre“, – dėstė jis.

Pašnekovo teigimu, „Itella Logistics“ atstovai jam aiškino, jog galbūt jis nenurodė savo telefono numerio, galbūt kurjeris nerado buto ir panašiai.

„Žodžiu, jie net nebuvo atvažiavę. Draugas irgi pasakojo, jam lygiai tas pats buvo“, – tvirtino Dominykas.

Kitas DELFI skaitytojas Giedrius pasakojo, kad prekę įsigijo internetiniame aukcione „eBay“.

„Ten nurodė tiekėją DHL, kuris Lietuvoje siuntas perduoda „Itella Logistics“. Tikrindamas jos sekimo funkciją, pamačiau, jog siuntą bandė pristatyti ir manęs nerado, nors visą dieną sėdėjau namie. Niekas nei skambino, nei paliko kokį raštą“, – sakė jis.

Giedrius teigė, kad paskambinęs į „Itella Logistics“ sužinojo, esą kurjeris nerado jo namie.

„Pasakiau, kad nesąmonė. Jie atsakė, kad aiškinsis, bet nepaskambino. Tada pats pasukau dar kartą ir pasakiau kad nuvažiuosiu pasiimti į terminalą. Nuvažiavau, kol radau ir t.t., čia nesiplėsiu, bet sandėlyje jovalas, kažkoks krovėjas iš krūvos bet kaip aplamdytą ištraukė mano paketą, pasirašiau ir išvariau“, – pasakojo jis.

Kiekviena situacija skirtinga

R. Saulė DELFI aiškino, kad apie kiekvieną nepristatymo faktą galima būtų komentuoti tik žinant siuntų numerius.

„Kiekviena situacija yra skirtinga. Niekuomet neprašome žmonių vykti į mūsų siuntų paskirstymo centrus, atsiimti savo siuntų. Tokį suinteresuotumą rodo patys žmonės, kuomet siunta yra skubi ir jie nėra linkę laukti papildomos dienos. Įprastai siuntas žmonės skuba atsiimti prieš savaitgalį ar šventines dienas“, – kalbėjo ji.

Rasma Saulė

„Itella Logistics“ vadovės teigimu, tokie nesusipratimai įprastai kyla dėl to, kad gavėjas, įsigydamas prekę internetinėje parduotuvėje, nenurodo savo telefono numerio.

„Atitinkamai, kurjeris negali paskambinti ir susitikslinti siuntos pristatymo adreso ir laiko. Turėdami siuntos numerį, galime pagal GPS atsekti ar išties kurjeris buvo atvykęs nurodytu adresu.

Mums labai svarbu, kad žmonės gautų paslaugą, kurios tikisi ir visuomet reaguojame į gavėjų nusiskundimus. Labai netikėta ir liūdna, kad keli jų buvo tiek nusivylę, kad nusprendė pasitelkti žiniasklaidą“, – sakė R. Saulė.

Savo ruožtu „DHL Lietuva“ vadovas Mindaugas Pivoriūnas nurodė, kad „Itella Logistics“ yra jų seserinės įmonės – Vokietijos pašto („Deutsche Post“ ) – pasirinkti partneriai Lietuvoje.

„Mus sieja tik tiek, kad DHL ir Vokietijos paštas priklauso taip pačiai motininei bendrovei „Deutsche Post DHL Group. „DHL Lietuva“ šio pašto siuntų paslaugos neteikia ir tokios siuntos keliauja visiškai atskiru pašto tinklu“, – nurodė jis.

Statistikos departamento duomenimis, prekybos internetu ir užsakomuoju paštu apimtys Lietuvoje 2017 metais augo 30,5 proc. ir siekė beveik 360 mln. eurų. „Eurostat“ duomenys rodo, kad Lietuvoje aktyviai internetine prekyba naudojosi apie 29 proc. gyventojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (265)