„Maxima LT“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė, paklausta, kas šiemet yra kitaip arba ypač svarbu planuojant ateinančių metų biudžetą, vz.lt sakė, kad šiuo metu reikia turėti omenyje, jog žengiame į mažėjančio vartojimo laikotarpį.

Todėl, nusimatant kitų metų finansinius lūkesčius mažmeninėje prekyboje, svarbu įvertinti, kad lėtėja įmonės pajamų augimas, didėja darbo užmokestis, brangsta skolinimasis.

„Nors laukiame vartojimo lėtėjimo ir žemos infliacijos, kuri, prognozuojama, bus apie 2,5 proc., tikime, kad parduotuvių naujinimas, geros kainos ir nuolat peržiūrimas asortimentas leis mums auginti pajamas esamose parduotuvėse“, – sakė J. Bivainytė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją