Sandra redakcijai pasakojo, kad naudotų rūbų tarpusavio prekybos platforma „Vinted“ naudojosi jau daugelį metų. Visgi visai neseniai moteris susidūrė su sukčiais, kurie, kaip teigė, nugvelbė jos paskyrą.

Ji aiškino kreipusis į įmonę, rašiusi laiškus tiek lietuvių, tiek anglų kalbomis, tačiau atsakymo negavusi.

„Tada susikūriau naują paskyrą su nauju el. paštu (ankstesnė paskyra buvo mano mergautinės pavardės el. paštu) ir vyro telefono numeriu.

Parašiau „Vinted“, kad ištrintų mano senąją paskyrą, nes, kaip minėjau, ji pavogta. Standartiškai iš jų pusės – visiškas ignoras.

Po kelių savaičių jie užblokavo ir naująją paskyrą, nes dubliuojasi paskyros. Teigiama, kad vienas naudotojas gali turėti tik vieną paskyrą.

Ir kiek skaičiau komentarus, aš ne viena tokia užblokuota, masiškai visus blokuoja ir neatsako į laiškus“, – pyko skaitytoja.

„Štai taip jie „myli“ savo klientus. Labai liūdna, nes įmonės tikslas buvo labai geras“, – apgailestavo Sandra.

Įmonė pateikė rekomendacijas

Redakcija dėl situacijos susisiekė su „Vinted“. Įmonės atstovai tikino apgailestaujantys dėl nepatogumų, kuriuos jų platformoje patiria klientai.

„Pirmiausia norėtume patikinti, kad „Vinted“ yra saugi platforma ir stengiamės užtikrinti savo narių saugumą. Mūsų komanda reguliariai peržiūri mūsų saugos politiką ir aktyviai tobulina bei kuria naujas priemones, padedančias mūsų nariams prekiauti saugiai ir patikimai.

Jei narys negali atpažinti savo „Vinted“ paskyroje atliktų veiksmų arba įtaria, kad į paskyrą buvo įsilaužta, reikėtų susisiekti su mūsų komanda. Tą padaryti galima spustelėjus mygtuką, esantį Pagalbos centro apačioje.

Priklausomai nuo to, ar narys vis dar turi prieigą prie savo paskyros, ar ne, mūsų komanda gali padėti atlikti kitus veiksmus, aprašytus Pagalbos centre.

Jei prie paskyros prisijungti vis dar pavyksta, reikėtų pasitikrinti paskyros nustatymus ir pažiūrėti, ar nebuvo pakeistas registracijos el. pašto adresas ir peržiūrėti paskyroje atliktų veiksmų istoriją bei atsijungti nuo įtartinų prietaisų. Atlikus šiuos veiksmus rekomenduojame pasikeisti paskyros slaptažodį ir aktyvuoti dviejų veiksnių autentifikavimo funkciją“, – aiškino atstovai.

Visgi, kaip teigė, jeigu prie paskyros prisijungti nebepavyksta, rekomenduojama pagal pateiktas instrukcijas pasikeisti paskyros slaptažodį.

„Jei to padaryti nepavyksta, nedelsiant reikėtų pranešti mums, o mes, įsitikinę, jog į paskyrą tikrai buvo įsilaužta, kad apsaugotume nuo galimos žalos, laikinai ją užrakinsime.

Atgavus pavogtą paskyrą nariams rekomenduojame atidžiai peržiūrėti visą asmeninę informaciją ir įsitikinti, ar duomenys joje nebuvo pakeisti“, – sakė atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)