Be jokios abejonės, šis sprendimas Vokietijos žemės ūkio gamintojams skausmingas, tačiau Vokietija tikrai gali jį atlaikyti, nes vietos gamintojų į Rusiją tiekiamų vaisių ir daržovių vertė per metus siekė tik 60 mln. eurų (apie 217 mln. litų).

Dabar, kaip rašo Vokietijos leidinio „Die Welt“ ekonomikos apžvalgininkas Nikolausas Dollis, Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas ėmėsi griežtesnių priemonių, kurios palies tiek JAV, tiek ir Vokietiją, nes bus nukreiptos į automobilių pramonę.

Rusija gali iš dalies arba visiškai uždrausti automobilių iš Vakarų šalių įvežimą. Atitinkamas siūlymas, kaip rašo Rusijos leidinys „Vedomosti“, remdamasis aukšto rango Rusijos valstybės tarnautojo pateiktais duomenimis, jau perduotas Rusijos prezidentui.

Tačiau, kaip rašo „Die Presse“, net jei šis draudimas būtų įvestas, jis taptų tik tuščiu grasinimu, nes didžioji dalis užsienio įmonių Rusijos rinkoje parduodamų automobilių pagaminti Rusijoje, todėl importo draudimas, anot N. Dollio, jų tikrai nepaliestų. 

2013 m. Vokietijos automobilių gamintojai Rusijoje pardavė 565,8 tūkst. automobilių, iš kurių tik 132,4 tūkst. buvo surinkti ne Rusijoje.

„Užsienio gamintojai kaip tik ateityje būtų priversti didinti gamybines apimtis Rusijoje, nors Rusijos įstatymai ir dabar jau įpareigoja juos tai daryti. Būtent to ir reikia Rusijos prezidentui, tačiau tai nėra tiesiog dar vienas Vakarams skirtas smūgis. Prezidentas V. Putinas naudojasi krize tam, kad dar tvirčiau pririštų užsienio automobilių pramonę prie Rusijos“, - įsitikinęs N. Dollis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (196)