Valstybiniai inspektoriai išaiškino 13 atvejų, kai kirpyklų ir kosmetikos kabinetų paslaugos buvo teikiamos neturint leidimo ūkinei-komercinei veiklai plėtoti, 13 atvejų buvo pažeidžiami instrumentų dezinfekcijos ir sterilizacijos reikalavimai, nustatytas 1 atvejis, kai kosmetikos priemonės ir preparatai buvo naudojami prieš tai neįvertinus, kad jie saugūs, neturėjo higieninių pažymėjimų.

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija per balandį atliko 459 patikrinimus - iš jų 36 - pagal vartotojų prašymus. Trys ketvirtadaliai patikrinimų buvo atlikti prekybos ir vienas ketvirtadalis paslaugų teikimo įmonėse. Valstybiniai inspektoriai per šį laikotarpį daugiau kaip pusėje tikrintų mažmeninių prekybos įmonių nustatė pažeidimus.

Tikrinant kosmetines priemones, kaip praneša ELTA, kai kurios prekybos ir importo įmonės nepateikė higieninių pažymėjimų kosmetiniams kremams "Vitoskin" ir "Idratante", kosmetiniui-parfumeriniui rinkiniui BU, rekonstruktoriui sausiems, pažeistiems plaukams "Keune" ir pan.

Per balandžio mėnesį patikrinus 10 autoservisų nustatyta, kad 8 iš jų pažeidė bendrųjų paslaugų teikimo taisyklių reikalavimus. Tarp jų 4 įmonės neturėjo paslaugų teikimo sąrašo-kainoraščio, 3 autoservisai neišdavė atsiskaitymo dokumentų ir neįteikė dokumentų apie garantijos laiką. Vienas vartotojas skundėsi dėl nekokybiškai suremontuoto variklio. Jo prašymas buvo pagrįstas ir išspręstas teigiamai.

Vartotojai turėtų žinoti, kad nuo šių metų sausio 1 d. įsigaliojus naujam Vartotojų teisių gynimo įstatymui ir šį įstatymą papildančioms Mažmeninės prekybos ir Prekių keitimo taisyklėms, pardavėjas atsako už prekės trūkumus 6 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos, kai vartotojas įrodo, kad trūkumai atsirado iki prekės įsigijimo.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją