Nepaisant pagerėjimo JAV darbo ir būstų rinkoje, pasitikėjimas nukrito iki žemiausio lygio nuo praėjusių metų lapkričio. Nors liepą pasitikėjimo indeksas buvo padidėjęs, prieš tai jis smuko keturis mėnesius iš eilės.

Privačios tyrimų grupės "Conference Board" vartotojų pasitikėjimo indeksas sumažėjo nuo 65,4 liepą iki 60,6 punkto rugpjūtį. Analitikai tikėjosi, kad indeksas išaugs iki 66 punktų. Rugpjūčio mėnesio rodiklis yra žemiausias nuo praėjusių metų lapkričio, kai siekė 55,2 punkto.

Pagal rodiklį galima spręsti, kad pagerėjimas darbo ir būstų rinkoje amerikiečių nenuramino. Dėl to mažmeniniai pardavimai gali sumažėti prasidedant naujiems mokslo metams ir žiemos švenčių sezonui. Tai du svarbiausi apsipirkimo laikotarpiai per metus. Be to, pesimistiškos vartotojų nuotaikos gali turėti įtakos ir jų apsisprendimui per artėjančius prezidento rinkimus.

Ekonomistai atidžiai stebi vartotojų pasitikėjimo ir išlaidų tendencijas, nes vartotojų išlaidos sudaro maždaug 70 proc. JAV ekonomikos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)