"Thomson Reuters" ir Mičigano universiteto atlikta bendra apklausa rodo, kad vartotojų pasitikėjimo indeksas spalio-lapkričio mėnesiais pakilo nuo 86,9 iki 88,8 punkto. Tai aukščiausias rodiklis nuo pat 2007 metų liepos, be to, jis 20-čia procentų didesnis nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Nors atlyginimai šiuo metu nekyla, tačiau, anot ekonomistų, stiprėjanti regiono darbo rinka, smunkančios kuro kainos ir aukščiausiai po recesijos pakilusios žaliavų kainos kelia vartotojams nuotaiką prieš prasidedant šventiniam laikotarpiui. Toks pasitikėjimas ženkliai prisidės prie visos ekonomikos augimo ketvirtąjį 2014 metų ketvirtį, nes paklausa vidaus rinkoje sudaro maždaug 70 proc. viso ekonominio aktyvumo Jungtinėse Valstijose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)