Esminės taisyklės

Pasak P. Petrausko, turint sisteminį požiūrį, versle viskas pasidaro gerokai aiškiau.

„Yra keletas dalykų, be kurių mes, kaip verslo savininkai, iš principo negalėsime niekur judėti. Sunku būtų surasti verslo savininką, kurio suvokimas apie jo finansus įmonėje nekito: ai, kaip atėjau pirkdamas už 100, parduodamas už 200, taip ir gyvenu iš tų 2 procentų – tai toks senas įvardijimas. Jis kinta. Jis kinta todėl, kad mes pradedame atkreipti dėmesį į svarbius dalykus“, – tvirtino jis.

Kaip teigė P. Petrauskas, laikydamiesi jo minėto ir netinkamo požiūrio, jūs nepadarote visko, ką galbūt galėtumėte padaryti.

„Pati idėja – gal ji skamba taip tiesmukai, bet tas įvardijimas, kad praeiti metai buvo tokie patys, kaip dar ankstesni – man atrodo, tai yra ženklas, kad jūsų verslas merdi. Jeigu tokie patys, kaip buvo – jūsų verslas merdi. Tie skaičiai turi kisti ir, geriausiu atveju, jie turi kisti į kitą pusę. Tai reiškia, kad verslas auga. Ne tai, kad jūs dirbate daugiau, ne tai, kad reikia visko daugiau padaryti. Versle taip yra – arba tu augi ir dėl to visi džiaugiasi pasikeitusiais skaičiais su daugiau pliusiukų, arba tu tiesiog supranti, kad tavo verslas pradeda mirti“, – teigė koučeris.

Pasak jo, visa tai matosi ir ataskaitose, kurias turi kiekvienas verslas.

„Reikia bent jau suprasti, išmanyti, kaip atrodo tos pinigų sistemos ir į ką mums reikia kreipti dėmesį. Kai kas iš jūsų galbūt galite pagauti save, kad man kai kurie dalykai nelabai aiškūs, kas ten surašyta. Faktas yra labai paprastas – finansinės ataskaitos kiekviename versle yra aiškus žemėlapis į pelningumą“, – tvirtino P. Petrauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją