Baigusi Kūno kultūros akademiją, moteris turėjo aiškią viziją, ką savo gyvenime nori veikti, ir to atkakliai siekė. Galiausiai, praėjusių metų pavasarį, ji įkūrė Kūdikių ir vaikų gimnastikos mokyklą.

Šešių dienų darbo savaitė

Prieš Kūdikių ir vaikų gimnastikos mokyklai atveriant duris, rinkoje M. Kvietkutė-Greimienė nerado panašios alternatyvos. Todėl buvo lengviau imtis verslo. Be to, žengti šiuo keliu ją skatino ir vyras.

Kol kas verslininkė tikina ypatingų sunkumų nepatyrusi, bet neabejoja, kad jų bus ateityje. Didžiausias vargas moteriai dabar yra mokestiniai formalumai, kuriems sugaištama daug laiko.

Kitas galvosūkis verslininkei – darbuotojų paieška. M. Kvietkutė-Greimienė visada manė, kad aukštąsias mokyklas baigia daug jaunų specialistų, trokštančių darbo patirties. Tačiau ji klydo.

„Kartu su manimi akademiją baigė daug specialistų. Jie turi nemažą žinių bagažą, bet pagal išsilavinimą dirba vos keli. Sunku suprasti, kodėl kiti apskritai studijavo šią specialybę. Atidarydama mokyklą neabejojau, kad trenerių rasiu, bet iki šiol vargstu su jų paieška“, – tikina pašnekovė.

Į sėkmingai plėtojamą verslą moteris investavo 2,9 tūkst. eurų – savo santaupų. Nors verslininkė teigia atsakomybės jausmą turėjusi ir anksčiau, tačiau įkūrus verslą jis išaugo. Ne vien dėl asmeninių aspektų, bet ir dėl žmonių, kurie dirba mokykloje. Be to, verslas privertė kitaip vertinti laiką.

„Skaičiuoju jį nebe valandomis, o minutėmis. Darbo savaitė išsitempė iki šešių darbo dienų. Be to, auginu du mažamečius vaikučius, kuriems dėmesio taip pat reikia. Visgi tikiu, kad ateis laikas, kai galėsiu bet kada išvažiuoti atostogauti“, – apie pokyčius po verslo įkūrimo ir ateities lūkesčius pasakoja pašnekovė, besidžiaugianti išaugusiu pasitikėjimu savimi.

Vaikų akys priverčia užmiršti problemas

Verslą M. Kvietkutė-Greimienė plėtoti pradėjo nuo patalpų paieškų, prekių ženklo ir interneto svetainės kūrimo. Vėliau prireikė ir reklamos, internetinių rinkodaros kanalų ir dalyvavimo mugėse. Vis dėlto geriausia reklama, anot pašnekovės, yra žinia iš lūpų į lūpas.

„Mamos nuolatos bendrauja. Nieko keista, kad dauguma mažųjų mūsų mokyklos sportininkų yra atvedami gavus rekomendaciją“, – džiaugiasi pašnekovė ir priduria, kad teigiamų atsiliepimų sklidimą skatina nuoširdus darbas, kuris šioje verslo srityje itin svarbus.

Moteris pripažįsta, kad atėjus į pamoką, kur į tave pasitikinčiu žvilgsniu žvelgia dešimt kūdikių, užsimiršta aplink esančios problemos.

„Dirbti reikia labai daug, kartais tam paaukojus ir vienintelę likusią laisvą savaitės dieną – sekmadienį. Tačiau mėgaujuosi darbu, didžiuojuosi. Suprantu, kad versle skaičiuoti, taupyti ir planuoti labai svarbu, bet dirbti tik dėl pinigų mano srityje niekada nepavyktų“, – tvirtina M. Kvietkutė-Greimienė.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz