Pranešime nurodoma, kad pernai, per 5-uosius bendrovės veiklos Lietuvoje metus, jos paviršių pardavimai Lietuvoje pasiekė 300 tūkst. eurų, šiemet įmonė ruošiasi juos padvigubinti, o 2025-aisiais gamintojo apyvarta Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje turėtų pasiekti 10 mln. eurų.

Informuojama, kad generaline bendroves direktore Baltijos šalims tapo Ilana Mackelienė.

Bendrovei vadovauti Baltijos šalyse I. Mackelienė pradėjo šių metų kovą, prie organizacijos prisijungusi po daugiau nei 12 metų darbo baldų gamybos įmonėje „Audėjas“. Ten ji užėmė komercijos vadovės pareigas.

„Labai didžiuojuosi galėdama prisijungti prie organizacijos augimo ir plėtros laiku. Tikiuosi ir toliau stiprinti bendrovės pozicijas Baltijos šalių rinkoje ir ypač – Lietuvoje. Būtent čia esame suplanavę plėtoti turimas bei kurti naujas paslaugas ir produktus. Baltijos šalyse, kurių centras – Lietuva, matome didelę augimo perspektyvą. Aiški teisinė ir mokesčių sistema, patogi logistikos infrastruktūra yra puikiai pritaikyta susitelkimui į visapusišką veiklos plėtrą“, – kalba I. Mackelienė.

Pašnekovės teigimu, nors pastarųjų metų pardavimai sparčiai auga tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje, didžiausi pardavimai fiksuojami Estijoje: joje daugiausia perdirbimo gamyklų ir eksportuojama daugiausiai produkcijos į Skandinavijos šalis.

Gamintojas iki metų pabaigos yra numatęs pasiekti 0,5–0,6 mln. eurų apyvartą, 2023-aisiais pastaroji turėtų išaugti iki 1 mln. eurų. Tuo metu planuojama, kad 2025-aisiais visose Baltijos šalyse įmonės pardavimai ūgtels iki 10 mln. eurų.

„Cosentino” vadovas Šiaurės regionui, kuriam priklauso ir Baltijos šalys, Pierre Wernlundh sako, kad šis augimas parodė, jog Lietuvoje verta investuoti į plėtrą. Įmonė yra suplanavusi čia statyti produkcijos sandėlį ir į jį investuoti 1,5–2 mln. eurų.

„Organizacijos plėtra Lietuvai suteiks galimybę užimti svarbią vietą tarptautiniame įmonės žemėlapyje. Sparčiai augdami, galėsime dar labiau pagerinti savo paslaugas į dizaino ir architektūros srityje dirbantiems partneriams ir klientams, kurių šioje Europos dalyje turime labai daug.

Suplanavome šalia Vilniaus statyti ir vienintelį Baltijos šalyse baldų, sienų bei grindų paviršių platinimo centrą, kuris taps unikalia erdve susitikti dizaineriams, architektams ir kitiems mūsų produkcijos naudotojams”, − atskleidė P. Wernlundh.

Visgi, pasak jo, šiuo metu „Cosentino” didžiausią dėmesį skiria pozicijų Lietuvoje įtvirtinimui, nes šalyje šis prekės ženklas ėmė veikti ganėtinai neseniai – 2016 metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją