Turbūt ne vienam teko skambinti tam tikriems paslaugų tiekėjams susidūrus su problemomis. Tačiau kartais toks problemų sprendimo būdas kainuoja, o tai patinka ne visiems.

„Tris rytus iš eilės namie neveikė internetas. Bandžiau prisiskambinti „Init“, tačiau niekas neatsiliepė, telefonu tik klausiausi paleistos muzikėlės ir girdėjau, kaip kapsi centai, – rašė DELFI skaitytoja.

– Kai skambinau pirmą kartą laukiau mažiausiai 7 minutes, o rezultatas – nulinis, nes vis tiek niekas nepakėlė. Skambinau tris kartus ir nei vienas jų nebuvo sėkmingas. Tik kai vėliau paskambinau po darbo, man pakėlė ir pasakė, kad problema jau išspręsta, tačiau kitą dieną interneto vėl nebuvo.“

Moteris piktinosi, kad paslaugų tiekėjai tokiu būdu bando pasipinigauti. Ji nesupranta, kodėl turi mokėti už skambučius, kai visi bandymai prisiskambinti nė nepasiekia tikslo.

„Mano darbas toks, kad ryte dirbu namuose, ir man reikia interneto. Patiriu nuostolių jau vien dėl to, kad neturiu interneto, tai dar ir už muziką telefonu susimoku. Kodėl negali būti įdiegtas autoatsakiklis, kad žmonės bent galėtų susakyti problemas ir negaištų savo laiko, nešvaistytų pinigų. Nežinau, ar taip piktybiškai elgiamasi specialiai, tačiau jei jau ima už tai pinigus, tai bent jau tegul pasodina prie telefonų daugiau žmonių. Švelniai tariant, papiktino“, – neslėpė ji.

Mokamais skambučiais piktinosi ir kitas skaitytojas.

„Namuose yra bevielis „Teo“ internetas ir pastarosiomis dienomis jis pradėjo silpnai veikti, o modemo perkrovimas nepadėjo. Paskambinau paklausti, kur yra problema, ir žmogus-robotas iškart įspėjo, kad pokalbis bus įrašinėjamas, o minutė apmokestinta 9 centais.
Telefonas

Be abejo, sutikau, pokalbis užtruko gal apie 10 minučių, todėl prisikaupė apie eurą. Tai tikrai nėra lemtinga suma mano gyvenime, tačiau pats principas, kad jei jau internetas ir modemas yra jų ir niekas neveikia, ar neturėtų jie teikti pagalbą nemokamai?“, – klausė jis.

Vyras bent pasidžiaugė, kad problema išties buvo greitai išspręsta, o aptarnavimas malonus.

Tikina, kad skambučių neapmokestina

„Init“ paslaugų departamento direktorius Audrius Gedgaudas išgirdęs klausimą pabrėžė, kad labai svarbu suprasti, jog pinigų už skambučius įmonė negauna.

„Ne mes apmokestiname skambučius, o ryšio operatoriai. Mes trumpąjį numeriuką įsidiegėme tik klientų patogumui, kad būtų paprasčiau jį įsiminti, tačiau mūsų puslapyje taip pat yra nurodytas ir ne trumpasis numeriukas, o normalus, ilgas miesto numeris, kuriuo taip pat galima kreiptis ir jis lygiai taip pat apmokestinamas pagal operatoriaus nustatytus tarifus“, – sakė „Init“ paslaugų departamento direktorius Audrius Gedgaudas.

Vis dėlto, pasitikslinęs laiką, kada vartotoja susidūrė su problemomis, jis pripažino, jog buvo kilę rimtų problemų.

„Situacija vienareikšmiškai nėra gera. Tuo metu maždaug kelių valandų sutrikimą pajautė apie keli tūkstančiai Vilniaus klientų, todėl natūralu, kad visi vienu metu bandė prisiskambinti. Mes, aišku, mobilizavome visas pajėgas, tačiau operatorių skaičius vis dėlto yra ribotas, todėl prisiskambinti pavykdavo ne kiekvienam“, – sakė jis.
Telefonas

A. Gedgaudas atkreipia dėmesį, kad susidūrę su trukdžiais, vartotojai taip pat gali kreiptis per bendrovės feisbuko paskyrą ar e. paštu, kuris tikrinamas dažniau nei kas valandą.

„Aišku, tai truputį problematišką, jeigu problema susijusi su interneto neveikimu. Tačiau taip pat galima užsukti ir į savo miesto klientų skyrių“, – patarė jis.

Rekomenduoja skambinti ilgaisiais numeriais

„Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis teigė, kad veikiausia kilo nesusipratimas, nes visi „Telia“ klientai, kurie skambina iš bet kokio mobiliojo ar fiksuoto ryšio tinklo į bendrovės privačių ar verslo aptarnavimo klientų telefoną, už skambutį mokėti neturi.

Tačiau jeigu jie skambina iš kitų operatorių tinklų, skambutis išties kainuoja 9 centus.

„Bet, noriu pabrėžti, kad tokiu atveju tie 9 centai atitenka ne mums, kaip „Telia“, o būtent tam operatoriui iš kurio skambinama“, – sakė jis.

Tačiau jeigu asmuo ir nėra „Telia“ mobiliojo ryšio klientas, bet kitų „Telia“ paslaugų vartotojas, pvz. išmaniosios televizijos ar interneto, jis, norėdamas išvengti 9 centų mokesčio, visada gali skambini ilguoju numeriu.

„Ilgasis numeris nurodytas prie kontaktų mūsų puslapyje ir yra aiškiai nurodytas bei gerai matomas. Tada tikriausia skambutis nieko nekainuos, nes dauguma planų jau neriboja pokalbių“, – sako jis.

Kitokia situacija yra su trumpaisiais numeriais.

„Trumpieji numeriai yra vadinami patogumo numeriais, kadangi žmogus juos laisvai atsimena. Jų minimalius įkainius nustato Ryšių reguliavimo tarnyba, ir tuos įkainius paprastai pasiima operatorius, iš kurio skambinama. Tai kompanijoms yra mokama paslauga, o tokių numerių kombinacijas išduoda RRT. Kai kurios kompanijos apmoka savo klientų skambučius šiais numeriais, todėl jos klientui gali būti nemokamos“, – paaiškino jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)