Dar šiemet autobusai gali pradėti kursuoti maršrutais Vilnius - Neapolis, Vilnius - Genuja, Vilnius - Milanas ir dviem reisais Vilnius - Roma. Šiuo metu norą reguliariais reisais keleivius vežioti į Italiją yra pareiškusios trys Lietuvos vežėjų firmos.

Taip pat susitarta padidinti dvišalių krovinių vežimo kvotą 500-ais leidimų.

Kaip Eltos korespondentui sakė Susisiekimo ministerijos Kelių transporto departamento direktorius Romualdas Petravičius, kol kas Lietuvos vežėjai krovinių į Italiją veža kelis kartus daugiau negu italai į mūsų šalį. Pernai Lietuvos vežėjams tarptautiniams kroviniams gabenti buvo paskirta po du tūkstančius leidimų.

Kadangi šioje autransportro krovinių pervežimų rinkoje susiklostė labai nelygiavertė padėtis, Italijos transporto žinybos gana nenoriai šiems metams sutiko mūsų šalies vežėjams skirti didesnes kvotas. Siūloma geriau išnaudoti kombinuoto pervežimo galimybes, įtraukiant į tai ir Italijos vežėjus.

Šiuo metu į Italiją ir toliau iš Lietuvos daugiausiai gabenama durpių. Tuo tarpu italai pergabena nemažai arklių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją