Jų atlikta 77 165 akcijų analizė parodė, kad 53 proc. akcijų buvo taikomas mažiau sveikiems produktams. Saldumynams akcijos buvo taikomos daug dažniau (52 pro.), negu vaisiams (30 proc.) ir daržovėms. (34 proc.).


Kalbant apie gėrimus, 69 proc. akcijų buvo taikomas vaisvandeniams, kurių sudėtyje yra daug cukraus.

„Visi turi padaryti savo indėlį kovoje su nutukimu, todėl žmonės nori, kad prekybos tinklai skelbtų daugiau akcijų sveikesniems maisto produktams“, – sakė „Which?“ atstovas Alexas Neillas.

Savo ruožtu Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumo atstovas Andrew Opie teigia, kad dabar labiau, negu bet kada, subalansuota mityba yra prieinamesnė.

„Prekybininkai siūlo geras visų produktų kainas, ir maitintis subalansuotai dar niekada nebuvo paprasčiau ar prieinamiau“, – sakė jis.

Savo tyrimo metu „Which?“ analizavo balandžio-birželio mėnesio akcijas šešiuose didžiuosiuose prekybos tinkluose – „Asda“, „Morrisons“, „Ocado“, „Sainsbury's“, „Tesco“ ir „Waitrose“.