Su portalo DELFI redakcija susisiekė Aurelija E., kuri pasidalijo savo patirtimi perkant čiužinį internetu.

„Neseniai iš beta.lt pirkau „prabangų dvipusį Multipocket čiužinį „Tulsa Visco Royal Pocket“ su viskoelastiniu sluoksniu“. Čiužinys buvo reklamuojamas kaip dvipusis, ilgaamžis, antialerginis, 9 sluoksnių, o viskoelastinis sluoksnis prisitaiko prie kūno temperatūros ir kūno linkių. Užvalkalas ilgaamžis ir antialerginis, kurį lengva skalbti. Čiužiniui suteikiama net 15 metų garantija“, - savo pirktą prekę pagal reklamą apibūdino skaitytoja.

Vis dėlto sulaukusi daug žadančio pirkinio moteris nustėro.

„Gavusi prekę vos neapakau nuo tokios „prabangos“: čiužinio užvalkalas (dygsniuotas „Jersey“ 200 g/m2 tipo audinys) iš paprastos medvilninės medžiagos, kampuose jau ir paplyšęs, o atitraukus užvalkalą nesunkiai galima buvo pažvelgti ir į čiužinio vidų, nes porolonas susuktas į trikotažinę medžiagą, net neužsiūtas. Beje porolonas dar ir sumindžiotas nešvariais batais, per užvalkalą matosi kažkokio tai darbininko batų antspaudas“, - tikino Aurelija E.

Moteris teigė, kad už tokį pirkinį ji sumokėjo 326,98 Eur. Tikroji pirkinio kaina buvo nurodyta – 781,97 Eur.

Beta.lt portalą valdančios įmonės „Cherry Media Lt“ vadovė Alvydė Palaimaitė teigė, kad paskutiniu metu dėl šios prekės grąžinimo nesikreipė nei vienas klientas.

„Perkant kupone yra nurodytos taisyklės, kad šiam čiužiniui yra suteikiama 15 metų garantija, o bendrąja prasme, nurodyta tiek prie akcijos, tiek laikantis įstatymų, yra 100 proc. grąžinimo garantija nepanaudotam pirkiniui, kurį galima grąžinti per 14 dienų nuo kupono įsigijimo dienos. Prekės galima atsisakyti, jei klientui netinka dydis, forma ar komplektacija“, - aiškino įmonės vadovė.

Čiužinys
Internetu pirktas čiužinys

Prekės iš beta.lt portalo pirkėjams pristatomos dviem būdais: arba vartotojas prekę atsiima pats punktuose, arba prekė siunčiama per kurjerį.

„Kviečiame klientus arba iš karto apžiūrėti prekes, arba pasinaudoti 14 dienų garantija“, - kalbėjo įmonės vadovė.

Pasak, A. Palaimaitės per porą metų tokių čiužinių buvo nupirkta daugiau nei 30, tačiau grąžintas tik vienas dėl broko, o daugiau nusiskundimų nebuvo.

Paklausta, ar bendrovei, užsiimant prekyba internetu, dažnai tenka sulaukti klientų, kurie nori grąžinti prekes, pašnekovė teigė: „Kai pradėjome veiklą prieš penkerius metus Lietuvoje pirkti internetu tikrai buvo nedrąsu, dėl to atsiėmimo punktai ir yra toks tarpinis variantas tarp gyvos ir internetinės parduotuvės – galima įsigyti ir grynais, ir kortele, gauti konsultaciją. Be to, atsiimant prekę yra kontaktas su darbuotoju, galima pasikonsultuoti, iš karto grąžinti ar papildomai užsisakyti“.

Vis dėlto pašnekovė teigė, kad grąžinimai yra natūralus dalykas: „Pavyzdžiui, su drabužiais yra didesni grąžinimai, nes sunku atitaikyti dydį nepasimatavus, bet lyginant su drabužių parduotuvėmis, kiek mes kalbėjome, mūsų mažesni (grąžinimų skaičiai - red.). Stengiamės maksimaliai pateikti visą informaciją prie akcijos“.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba primena, kad vartotojas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties per keturiolika dienų nuo daikto pristatymo dienos. Apie savo sprendimą nutraukti sutartį vartotojas turi pranešti verslininkui pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pažymima, kad jei verslininkas nepateikė vartotojui informacijos apie teisę atsisakyti sutarties, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties per 12 mėnesių nuo daikto pristatymo dienos.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba informuoja, kad tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos tenka vartotojui, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima verslininkas arba kai verslininkas tinkamai neinformavo vartotojo, kad šias išlaidas turės padengti vartotojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (262)