aA
Į vestuves su draugu skridusi Didžiojoje Britanijoje gyvenanti emigrantė Sima apstulbusi: bilietus pirko pusantro mėnesio prieš skrydį, tačiau išaiškėjo, kad nusipirko stovimas vietas. Į lėktuvą pora taip ir nebuvo įleista, o „Wizz Air“ skrydžių kompanijos darbuotojai pasiūlė rinktis kitą skrydį.
Į vestuves Lietuvoje skridusi emigrantė apstulbusi: bilietų parduota daugiau, nei yra vietų
© DELFI / Tomas Vinickas

Laimei, pora į vestuves vis tik spėjo, bet tik dėl to, kad turėjo atskristi dieną prieš jas.

Sima pasipiktinusi: „O jei būtume skridę vestuvių dieną, atvykę būtume tik naktį... O jei kokia operacija ar kieno mirtis. Pasirodo, neužtenka tik nusipirkti bilietą, nes ten gali nebūti sėdimos vietos ir gali neišskristi, o kad kas nors mirė ar yra svarbi tau proga, niekam neįdomu“.

Aviakompanija „Wizz Air“ komentavo, kad praktika parduoti truputį daugiau bilietų, nei lėktuve yra vietų, populiariausioms kryptims yra leidžiama, ir žadėjo rasti geriausią sprendimą nepatogumų patyrusiems keleiviams.

Į lėktuvą nebuvo įleisti

Sima sutiko išsamiau papasakoti apie nemalonų incidentą.

„Prieš pusantro mėnesio pirkome bilietus iš Londono Lutono oro uosto į Rygą. Su draugu sumokėjome apie 500 svarų už bilietus. Buvo numatytos artimųjų vestuvės, todėl neišvengiamai turėjome atvykti į Lietuvą.

Mūsų skrydis buvo liepos 27 d. 7 val. 30 min. ryte jau turėjome pakilti. Liepos 26 d. pasidarėme vadinamąjį check-in ir likome labai nustebę, kai ant bilietų pamatėme, kad mūsų sėdimos vietos yra 00. Pradėjome labiau domėtis, kur lėktuve yra tokios vietos, ir pažiūrėję internetu tokių neradome“, – pasakojo Sima.

Wizz Air bilietas
Wizz Air bilietas
© Skaitytojo nuotr.

Ji atskleidė, kad Švėkšnos rajone turėjusios vykti vestuvės porai buvo labai brangios, nes tuokėsi draugo brolis.

Pora pirko vadinamąsias priority (liet. prioritetines) vietas, kad turėtų įlaipinimo pirmenybės teisę. Sunerimusi dėl nulinių vietų moteris paskambino į „Wizz Air“ informacijos centrą, kur darbuotojai ją nuramino ir pasakė, kad įvyko klaida, ir paprašė juos į oro uostą atvykti anksčiau.

„Išaušo skrydžio diena, mes atvykome į oro uostą anksčiau, susiradome „Wizz Air“ darbuotojus prie lagaminų pridavimo skyriaus, ir jie pasakė tiesiai šviesiai, kad mūsų vietos yra stovimos. Vadinasi, mes jų neturime. Davė kitokius bilietus ir paminėjo, kad, jei kas nors neatvyks į skrydį, išskrisime, o, jei ne, galėsime išvykti kitu reisu, ir mums bus suteikta kompensacija. Dar pabaigoje vos ne pasityčiodama ironiškai ištarė: sėkmės. Nors mes juk turėjome nusipirkę bilietus kaip visi kiti žmonės.

Likome šokiruoti. Nuėjome prie skrydžio vartų, atsistojome į priority vietą, prie mūsų priėjo darbuotojas ir paklausė, ar mes be sėdimų vietų. Pasakėme taip, o jis nusijuokęs dar paklausė, kam mes pirkome priority. Pasakėme, kad seniai pirkome bilietus, o jis mūsų paprašė prisėsti nuošaliau, kol visi kiti sulips į lėktuvą. Prisėdome ir drebėjome, ilgai ir nuobodžiai laukėme, kol visus suleis. Atsirado ir mūsų likimo draugų, jie taip pat sėdėjo ir laukė.

Kai pagaliau visi žmonės buvo įlaipinti, darbuotojas priėjo ir pasakė, kad jeigu liks vietos – mus priims pirmus, nes atėjome anksčiau nei likusieji, ir davė viltį ištardamas, kad dar yra trys laisvos vietos. Mūsų širdyje atsirado viltis, pradėjome dėkoti jam lyg skrisdami už dyką. Tačiau netrukus kita darbuotoja priėjo ir ištarė lemtingus žodžius, kad vietų nebėra. Kaip šlapiu skuduru mums per veidą.
Sima

Kai pagaliau visi žmonės buvo įlaipinti, darbuotojas priėjo ir pasakė, kad, jeigu liks vietos, mus priims pirmus, nes atėjome anksčiau nei likusieji, ir suteikė viltį ištaręs, kad dar yra trys laisvos vietos. Mūsų širdyje atsirado viltis, pradėjome dėkoti jam lyg skrisdami už dyką. Tačiau netrukus kita darbuotoja priėjo ir ištarė lemtingus žodžius, kad vietų nebėra. Kaip šlapiu skuduru mums per veidą“, – prisimena.

Pinigai – ne svarbiausia

Blogą žinią pranešusi darbuotoja vėliau patarė porai eiti prie šeštųjų vartų, kur jie buvo išvesti per pasų kontrolės punktą į išvykimo salę. Sima su draugu vėl kreipėsi į „Wizz Air“ darbuotojus, šie paaiškino, kad aviakompanija buvo pardavusi per daug bilietų, tiek vietų neturėjo, ir pasiūlė skristi kitu reisu.

„Rinkomės bet kokį miestą artimiausiam skrydžiui, tad vietoj Rygos pasirinkome Kauną – taip apsunkinome sau kelionę“, – guodėsi ji.

DELFI Sima pasakojo, kad skrydis į Kauną buvo labai nepatogus, nes pora iš pradžių turėjo grįžti į gimtinę – Joniškį, kuris yra arčiau Rygos, o ne Kauno oro uosto. Tačiau nebuvo kito pasirinkimo, nes kitas skrydis į Rygą buvo tik naktį, o tada pora tikrai nebūtų spėjusi į vestuves.

„Laimei, į Kauną lėktuvas buvo 14 val. 20 min., juo ir išskridome. Be to, „Wizz Air“ darbuotojai pažadėjo per 10 dienų susisiekti ir išmokėti 400 eurų siekiančias kompensacijas“, – pasakojo ji.

Pinigai šioje situacijoje nėra tas svarbiausias dalykas. Esmė buvo spėti į vestuves, mums tai buvo svarbu.
Sima

Tačiau poros tai nepaguodė: patirtas stresas, nepatogumai išmušė iš vėžių, jie nesupranta, kaip bendrovė galėjo parduoti daugiau bilietų, nei buvo lėktuve vietų.

„Pinigai šioje situacijoje nėra svarbiausias dalykas. Esmė buvo spėti į vestuves, mums tai buvo svarbu.

Wizz Air bilietas
Wizz Air bilietas
© Skaitytojo nuotr.

Turiu dar keletą nuotraukų, kur vienos „Wizz Air“ stiuardesės klausiau feisbuko grupėje, kaip taip galėjo nutikti, o ji atrašė, kad kartais perkant prieš dieną bilietų parduodama daugiau, jei kas nors neatvyktų. Esmė, kad bilietai buvo pirkti per oficialią „Wizz Air“ svetainę prieš pusantro mėnesio, o ne paskutinę minutę, bet niekam neįdomu, kad tau svarbi proga“, – aviakompanijos abejingumo negalėjo suprasti Sima.

Patyrė ir daugiau nepatogumų

Dėl įvykio Sima su draugu patyrė ir daugiau nepatogumų: kai laukė rytinio į Rygą turėjusio vykti skrydžio, oro uosto parduotuvėje giminaičiams nupirko brangų alkoholinio gėrimo butelį lauktuvių. Tačiau jį, kadangi turėjo iš naujo eiti patikrą ruošiantis antram skrydžiui į Kauną, turėjo palikti.

„Su tokiu dideliu skysčių kiekiu nebūtume antrą kartą praėję rankinio bagažo patikros, todėl dar tada, kai buvome prie skrydžio vartų, mums liepė kreiptis į parduotuvę, grąžinti butelį. Parduotuvėje užpildėme dokumentus, ir mums pasakė, kad tuos pinigus už butelį grąžins. Bet dar niekas nieko negrąžino ir nežinia, ar grąžins“, – abejojo Sima.

Ji atviravo, kad atšventus vestuves buvo neramu, ar galės be nesklandumų grįžti į Londoną, nes iš anksto buvo nusipirkusi „Wizz Air“ skrydį ir atgal. Laimei, jau registruojant skrydį, porai buvo priskirtos konkrečios vietos lėktuve ir jie sėkmingai grįžo.

Septynerius metus gyvenu Anglijoje, skraidome dažnai, tačiau niekada nebuvome su tuo susidūrę. Norime, kad ir kiti žmonės žinotų, kad taip gali nutikti.
Sima

„Septynerius metus gyvenu Anglijoje, skraidome dažnai, tačiau niekada nebuvome su tuo susidūrę. Norime, kad ir kiti žmonės žinotų, kad taip gali nutikti“, – sakė Sima.

Gali atsitikti kiekvienam

Aviakompanija „Wizz Air“ komentavo, kad, remiantis taikomais keleivių apsaugos teisės aktais, oro linijų industrijoje tokia praktika yra leidžiama populiariausioms skrydžių kryptims, kad lėktuve neliktų laisvų vietų.

„Tokiais atvejais, jei lėktuve vis dėlto neatsiranda vietų, keleiviams leidžiama pasirinkti kitą skrydį alternatyviomis „Wizz Air“ oro linijų siūlomomis kryptimis arba atgauti visus pinigus už skrydį.

Wizz Air
Wizz Air
© Bendrovės archyvas

Klientai gali pateikti savo skundą šiuo interneto adresu – https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/#/. Su jais susisieks mūsų atstovai ir suteiks pagalbą pagal Europos Sąjungos reglamentus. Mes nuoširdžiai atsiprašome keleivių, kurie patyrė nepatogumų, ir tai sugriovė jų planus, ir užtikriname, kad darysime viską, jog rastume geriausią sprendimą“, – komentavo „Wizz Air“ būstinės Vengrijoje atstovai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sukūrė pirmąją sutelktinio finansavimo platformą nekilnojamo turto nuomai (4)

Startavo pirmoji Europoje licencijuota sutelktinio finansavimo platforma skirta nekilnojamo turto...

Koronavirusas knygų pirkimą perkėlė į internetą

Koronaviruso pandemijai ir karantinui sumažinus knygynų klientų srautą, pastarieji stebi...

Atnaujinamas Kalnų parko Dainų slėnis

Ruošiantis kitąmet planuojamai studentų dainų šventei „Gaudeamus“, Vilniuje ketinama...

Po verslo kritikos ministerija ketina peržiūrėti tvarką dėl medicininių priemonių tiekimo (2)

Sveikatos apsaugos ministerija ketina peržiūrėti dar kovą patvirtintą tvarką, leidžiančią į...

Ekspertai apie tai, kas naudingiau: eiti į prastovas, gauti ligos išmokas ar net stoti į bedarbių gretas (118)

Įmonėms skelbiant prastovas, gyventojai teiraujasi ir skaičiuoja, kas jiems naudingiau – eiti į...

Top naujienos

Rusų politologas: Lavrovas pas Lukašenką atvažiavo su užduotimi (64)

Praėjusią savaitę Minske lankęsis Rusijos užsienio reikalų ministras Sergejus Lavrovas...

Nausėdos ir Šimonytės derybos dėl ministrų kabineto: ar viskas taip ir turi būti (144)

Prezidento Gitano Nausėdos sprendimas atmesti susisiekimo ir žemės ūkio ministrų kandidatūras...

Naujas rekordas: per parą patvirtinti 2848 nauji koronaviruso atvejai ir 21 mirtis papildyta (690)

Praėjusią parą, penktadienį, Lietuvoje nustatyti 2848 nauji COVID-19 infekcijos atvejai, ištirti...

Ši žiema Lietuvoje nuo rekordiškai šilčiausios pernykščios skirsis vienu esminiu dalyku: jau aišku, kaip bus su sniegu (81)

Prasidėjusi kalendorinė žiema užklojo Lietuvą negausiu sniegu ir įkvėpė žmonėms tikėjimo,...

Daugiausia naujų koronaviruso atvejų užfiksuota Kauno regione: virusas sparčiai plinta šeimose (29)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras (NVSC) informuoja, kad per praėjusią parą Lietuvoje...

Chona Leibovičius | D+

Senosios Vilniaus kavinės – mūsų bohema ir pasididžiavimas: Neringa, Rotonda, Palanga ir Literatai

Kavinė (pranc. cafe – „kava“) – tai viešojo maitinimo ir laisvalaikio įmonė, panaši į...

Kinų vakcina? Farmacinė chimera, kurios vieni ieško, kiti bijo (184)

Ji yra. Bet jos niekas iki šiol nematė. Cirkuliuoja šen bei ten Europoje vieniems keldama...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Skiepų sulauksim kaip krikšto – paskutiniai Europoje (5)

Bet tai kaip mes laukėme konflikto, atkakliai bandėme jį įžiūrėti užsitęsusiame kandidatų...

Ekspertai apie tai, kas naudingiau: eiti į prastovas, gauti ligos išmokas ar net stoti į bedarbių gretas (118)

Įmonėms skelbiant prastovas, gyventojai teiraujasi ir skaičiuoja, kas jiems naudingiau – eiti į...

Jasikevičius – apie žalias kojines, skambutį Schilleriui ir širdies skausmą dėl Blaževičiaus (62)

Kaip ir buvo galima tikėtis, po keturių beatodairiškos kovos tarp Kauno „Žalgirio“ (5/7) ir...