Kaip pasakojo Sandra, ji su šeima gyvena Jungtinėje Karalystėje, o šią vasarą nusprendė atostogas praleisti Palangoje.

Nakvynės paieškos, jos teigimu, prasidėjo iki atostogų likus dar daugiau nei mėnesiui. Šeima kurorte planavo praleisti 5 naktis, o nakvynė buvo reikalinga dviem suaugusiems, keturiems vaikams ir kūdikiui.

„Į mūsų siųstą užklausą atsiliepė svečių namai „Lagūna“. Šeimininkė pasiūlė du numerius, kurie bus vienas šalia kito – antrą ir trečią“, – sakė Sandra ir teigė maniusi, kad toks pasirinkimas, kai kambariai šalia, bus labai patogus keliaujant su vaikais.

Už vieną naktį viename kambaryje šeimos buvo paprašyta 45 Eur.

Visgi problemos, kaip sakė Sandra, prasidėjo šeimai atvykus. Anot jos, svečių namuose jų niekas nepasitiko, o šeimininkei paskambinus telefonu ji pasakė, kad kambariai, kuriuose šeima apsistos, bus 2 ir 6, kurie visai nebuvo vienas šalia kito, kaip buvo užsakyme.

„Šito numerio aš nesirinkau ir nė už ką nebūčiau sutikusi apsistoti trečiame aukšte su mažais vaikais, palėpėje, kitus du vaikus palikusi antrame aukšte esančiame kambaryje.

Jei tai būčiau žinojusi, būčiau ieškojusi kitos vietos, o kad kambariai bus sukeisti, man išvis nebuvo pranešta“, – pyko ji.

Emigrantai piktinasi nakvynės sąlygomis

Blogiausia, kaip pasakojo, kad kitą dieną paklausus šeimininkės, kodėl šeima negavo savo užsisakytų kambarių, nuomotoja sakė čia nematanti nieko blogo.

„Dar apsimetė, kad nežinojo, kiek vaikų bus, o tikrai žinojo, nes viskas buvo parašyta užklausoje. Mūsų atostogos buvo sugadintos“, – sakė Sandra ir pridūrė, kad jei būtų buvusi be vaikų, būtų apsisukusi ir išvažiavusi nuomotis kitur.

„Negana to, 6 numeryje pirmą dieną radome užkimštą kriauklę, kurią atkimšo tik po paros, nebuvo jokio muilo. Taip pat buvo nešvari sofa, ant kurios buvo nemalonu guldyti vaikus“, – atsiminė ji.

Emigrantai piktinasi nakvynės sąlygomis

Galiausiai šeima už šį numerį sakė susimokėjusi tokią sumą pinigų, kurią tarėsi už visai kitą kambarį.

„Aš to kambario nesirinkau, bet šeimininkė išrašė sąskaitą kaip už numerį 2.

Ši situacija tikrai mane papiktino, išsirenki, susitari dėl kainos, o atvykus gauni visai ką kita ir finale turi susimokėti už pirminį variantą, paslaugas, kurių net negavai.

Nesulaukėme nei jokio atsiprašymo už apgavystę ir nepatogumus. Vyrui paklausus, ar padarys nuolaidą, šeimininkė atsakė, kad ne, nes mes ir taip mažai mokame.

Visgi vėliau padarė 2 Eur nuolaidą, nes neėmė pagalvės mokesčio už 3 m. vaiką ir 5 mėn. kūdikį“, – nemalonia patirtimi svečių namuose Palangoje dalijosi Sandra.

DELFI susisiekus su svečių namų „Lagūna“ savininke Rasa, ji papasakojo savąją versiją.

„Pas mus pastogėje buvo užsiveisęs širšių lizdas ir ten atėjo žmonės ir išpurškė viską. Aš jiems viską paaiškinau. Aš net turiu išrašą iš įmonės, kad jie buvo atvykę išpurkšti“, – sakė šeimininkė.

Jos teigimu, šeimai buvo duotas dar patogesnis kambarys, su vonios kambariu, tik trečiame aukšte, kur norint patekti reikėjo palipti vos tris laiptelius.

„Čia problemos lygioje vietoje“, – sakė ji ir teigė tuo metu šeimai net siūliusi grąžinti užstatą ir jeigu kambarys netinka, rinktis kitą apgyvendinimo įstaigą.

Paklausus apie, Sandros teigimu, prastas sąlygas ir užsikimšusią kambario kriauklę, moteris sakė, kad ten apsistoję dažnai plauna maudymosi kostiumus, todėl prisineša smėlio, tačiau tikino, kad kriauklė iškart buvo atkimšta.

Svečių namai "Lagūna"

„Kalbant apie sofa, ji nenusiplauna. Kažkas seniai buvo išpylęs uogienę, reikia pervilkti“, – sakė šeimininkė.

Rasa DELFI atsiuntė ir šešto kambario nuotraukas. Tiesa, jos buvo darytos balandžio 11 dieną, vienam interneto skelbimo portalų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (686)