Pasak latviškosios kompanijos direktoriaus Reinio Berzkalnso, bendrovė bus konkurencinga Lietuvos greitojo maisto rinkoje - ji skelbia gaminanti tik aukštos kokybės šviežius produktus - salotas, sumuštinius ir įdarytus blynelius - ir visiškai nenaudojanti konservantų.

Per pirmus veiklos metus Lietuvoje įmonė „Lango LT" planuoja pasiekti 2,5 mln. litų apyvartą, o į visą projektą jų investicija siekia 250 000 eurų (862 500 litų). Latvijoje bendrovės „Lango" didžiausi partneriai yra „Rimi", „Narvesen", „Maxima", „Elvi", „Stockmann", „Plus pukts".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)