„Dabar yra tinkamas laikas ateiti į JAV rinką“, - kalbėjo „Lidl“ JAV padalinio vadovas Brendanas Proctoras.

„Mes tikime savo verslo modeliu. Mes gebame greitai prisitaikyti, tad nekeliame klausimo, ar rinka mums yra tinkama, mes klausiame, ką galime padaryti norėdami būti sėkmingais toje rinkoje“, - pridūrė jis.

„Lidl“ teigia, kad jų prekės bus apie 50 proc. pigesnės nei su jais konkuruosiančių vietos mažmeninių prekybos tinklų.

Panašiu būdu „Lidl“ jau sudrumstė Didžiosios Britanijos rinką - vokiečių siūlomos pigios prekės pakenkė prekybos tinklams, kaip „Tesco“ ar ASDA.

„Lidl“ jau šią vasarą žada atidaryti pirmąsias 20 JAV parduotuvių. Jos veiks Šiaurės Karolinos, Pietų Karolinos bei Virdžinijos valstijose.

Analitikai skaičiuoja, kad iki 2020-ųjų „Lidl“ Jungtinėse Valstijose turės daugiau nei 330 parduotuvių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją