Pirkėjai dairosi akcijų


Prekybininkai pastebi, kad žmonės vis labiau ieško pigesnio maisto. Pasak „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovės Eglės Krasauskienės, pastebėti, kad žmonės šiandien yra labai jautrūs kainoms, – nesunku.

„Jie nuolat ieško įvairių pasiūlymų, akcijų, nuolaidų. Pastebime, kad yra padažnėjęs kainų leidinių vartymas ir stebėjimas, kokios kainos yra. Mes, kaip prekybos tinklas, siekiame atliepti, kad kokybiškus produktus jie įsigytų už patrauklias kainas.

Be to, praėjusių metų pabaigoje turėjome savo mobiliosios programėlės versijoje tokią naujovę, naują įskiepį, kada pirkėjas gali pasirinkti savo mėgstamą parduotuvę arba parduotuvę šalia savo namų ir pasižiūrėti, kokie nukainoti produktai toje parduotuvėje yra“, – pasakojo ji.

Lojalumo kampanijas teigiamai vertina pirkėjai

Anot pašnekovės, tokiu būdu stengiamasi prisidėti prie aktualios ir itin svarbios maisto švaistymo problemos.

„Produktai, kurie yra besibaigiančio galiojimo, bet dar tikrai puikios kokybės ir tinkami naudoti – didžioji dalis jų yra su didele nuolaida, tai yra dideliu nukainojimu, kada pirkėjas gali įsigyti prekę net per pusę kainos. Pastebime, kad populiariausi tie nukainoti produktai, kurie yra pasirinkimų sąraše tarp mūsų pirkėjų: šviežia mėsa, taip pat duonos gaminiai, daržovės, vaisiai“, – vardija E. Krasauskienė.

Tiesa, pastebėję nukainotas prekes, neretai gyventojai yra linkę jų užsipirkti daugiau.

„Jeigu kalbėtume apie ne maisto prekes, tai yra buitinę chemiją ar buityje, virtuvėje naudojamą kažkokią buitinę techniką, išties pastebime, kad žmonės būtent rečiau perka tokius produktus be nuolaidos ar akcijos, tikrai seka leidinius ir palaukia tinkamo momento, kad galėtų tą prekę įsigyti pigiau, galbūt į priekį ir panašiai“, – teigė „Rimi Lietuva“ atstovė.

Anot jos, nors skaičius apibendrinti sunku, tačiau yra akivaizdu, kad akcijomis ir pasiūlymais pirkėjai tikrai naudojasi.

Rimi ir toliau mažina kainas

Gyventojai sutaupo milžiniškas sumas


„Maximos“ atstovės Ramintos Gecevičiūtės teigimu, kalbant apie nukainotas prekes, tokios augančios tendencijos, kad įsigytų nukainotų prekių skaičius nuolat augtų, nepastebima.

„Klientai jų įsigyja įprastai. Visgi, dažniausiai į savo pirkinių krepšelius gyventojai įsideda tokias nukainotas prekes kaip pieno produktai: tai ir sūris, ir varškė, kefyras, jogurtas. Taip pat dedasi šviežią mėsą, duonos gaminius: tai yra ir batonas, ir tamsi, ir šviesi duona, ir netgi jau paruoštus mūsų gaminius: tai yra salotos, užkandžiai, mėsos bei kiti jau paruošti valgyti gaminiai“, – vardija ji.

 MAXIMA parduotuvė

Pašnekovės teigimu, naudodamiesi įvairiais pasiūlymais, žmonės sutaupo nemažai.

„Vien per devynis šių metų mėnesius galimybe įsigyti nukainotų produktų su vidutiniškai 52 procentais pasinaudoję žmonės sutaupė net 36 milijonus eurų. Na, toks skaičius, iš tikrųjų, yra tiek pat įspūdingas, kiek ir nupirkto nukainoto maisto prekių kiekis, tai yra 10 tūkstančių tonų. Tai gyventojai pasinaudoja ir galimybe sutaupyti, ir tuo pačiu prisidėjo prie maisto nešvaistymo“, – teigė R. Gecevičiūtė.

Renkasi pigesnius produktus


Pasak „Maximos“ atstovės, jau metų pradžioje buvo galima pastebėti, jog pirkėjai renkasi maistą ir iš pigesnių produktų kategorijos.

„Jie nori sutaupyti, nori apsipirkti sumaniau, per daug neišlaidaujant, tad atkreipiame dėmesį, kad renkasi iš kokybiškos mūsų privačių ženklų linijos. Kita iniciatyva, kuri taip pat rodo, kad pirkėjas nori sutaupyti, tas akcijas stebi, jomis domisi, tai yra rugsėjo mėnesį startavusi „Anekdotas, o ne kaina“. Jos metu daugeliui populiarių, pirkėjams gerai žinomų prekės ženklų, taikėme 50 procentų mažesnę kainą, ir pardavimai – išties įspūdingi“, – teigė R. Gecevičiūtė.

Produkciją atpiginusiems Lietuvos gamintojams – verslo partnerių nuolaidos

Anot pašnekovės, kai kurių produktų pirkėjai įsigijo net 10 kartų daugiau nei įprastai.

„Pavyzdžiui, mineralinio vandens „Vytautas“ ar vaisvandenių „Coca-Cola“ pirkėjai įsigijo net 10 kartų daugiau. Įspūdingi yra majonezo pardavimai – „Helmanz“ įsigijo beveik 50 kartų daugiau. Kečupo „Heinz“ – 27 kartus daugiau, ir traškučių „Lays“ – 12 kartų daugiau, vien per dvi savaites. Tai išties rodo, kad pirkėjams yra labai aktualu įsigyti tą pigesnę prekę už labai gerą kainą ir sutaupyti“, – pasakojo ji.

Anot R. Gecevičiūtės, taip stipriai išaugę pardavimai rodo, kad prekes, galimai, įsigijo net ir tie klientai, kurie įprastai sau negali to leisti.

Visą reportažą galite rasti LNK portale: