Jų sudaromame „BrandZ Global Top 100“ reitinge pirmą vietą toliau išsaugo „Google“ - kompanijos prekių ženklas vertinamas 245 mlrd. dolerių. Tuo tarpu „Amazon“ šoktelėjo pora vietų ir pakilo į ketvirtąją poziciją. Kompanijos prekių ženklo vertė kilo 40,3 mlrd. dolerių ir pasiekė bendrą 139,3 mlrd. vertę.

Į dešimtuką taip pat patenka AT&T, „Visa“, „Tencent“, IBM ir „McDonalds“ prekių ženklai.

Tuo tarpu Jungtinėje Karalystėje pirmauja „Vodafone“. Telekomunikacijų kompaniją seka HSBC, „Shell“, BT bei BP prekių ženklai.

Tyrimas taip pat atskleidė, kad sparčiausiai augantis prekių ženklas pasaulyje pastaraisiais metais buvo „Adidas“ - sporto reikmenų kompanijos prekių ženklo vertė augo 58 proc., iki 8,3 mlrd. JAV dolerių.

Sąrašą WPP ir „Kantar Millar Brown“ sudarinėja jau 12 metų. Bendrovės prekių ženklų vertę skaičiuoja apklausdamos daugiau nei 3 mln. vartotojų apie tūkstančius įvairių prekių ženklų bei, remdamosi „Bloomberg“ ir „Kantar Worldpanel“ duomenimis, atsižvelgia į bendrovių finansinius rezultatus ir perspektyvas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)