„Turime šiuolaikiškiausią ir naujausią laivyną Europoje ir, kiek įmanoma, naudojame ekologiškus sprendimus. Latvija šiuo požiūriu turi puikią infrastruktūrą, nors dalis visuomenės, deja, to nevertina. Kai vėl galėsime skraidyti be apribojimų, mūsų apyvarta viršys 1 mlrd. eurų, mes galbūt tapsime didžiausia šalies bendrove. Be to, mūsų paslaugos netiesiogiai prisideda prie bendrojo vidaus produkto (BVP) augimo per kitas bendroves ir sektorius“, – pažymėjo jis.

Pasak M. Gausso, planas, kuriame numatoma pasiekti 1 mlrd. eurų apyvartą, dėl pandemijos buvo atidėtas iki 2026 metų, tačiau „niekur nedingo“.

Jo teigimu, vienas orlaivis, kaip apskaičiuota, gali užtikrinti 20 mln. eurų per metus apyvartą, taigi, jeigu oro bendrovė turės 50 orlaivių – o tai yra mažiausias skaičius orlaivių, kuriuos „Air Baltic“ gali turėti 2026 metais, – apyvarta turėtų siekti 1 mlrd. eurų.

2020 metais koncerno „Air Baltic“ apyvarta sudarė 142,6 mln. eurų ir buvo 72 proc. mažesnė negu metais anksčiau. Nuostoliai padidėjo 29 kartus iki 264,6 mln. eurų.

96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją