„Finastos“ valdybos nario, Finansų rinkų tarnybos vadovo Andrejaus Cybos teigimu, naujasis elektroninis kanalas sprendžia ir banko teikiamų paslaugų prieinamumo klausimą – elektroninėje parduotuvėje jos tampa paprastai pasiekiamos mažesnių miestų gyventojams, kadangi jiems nereikia vykti į „Finastos“ klientų aptarnavimo padalinius.

Kaip nurodo bankas, elektroninėje parduotuvėje indėlį dedantis asmuo užpildo anketą, pateikia standartinius duomenis apie save, o sutartį nurodytu adresu ir sutartu laiku jam pristato kurjeris.

Bankas naudosis saugos tarnybos „G4S Lietuva“ paslaugomis. Klientams sutartį pristatęs kurjeris programėlės pagalba nustatys kliento tapatybę ir padarys dokumento kopiją. Asmens dokumentui atitikus banko duomenų bazėje esančius duomenis ir kurjeriui pristačius sutartį atgal į banką, ji netrukus įsigalios.

Pasak „G4S Lietuvos“ Saugos sprendimų departamento direktoriaus Vido Kšano, artimiausiu metu „G4S“ naująją paslaugą siūlys draudimo bendrovėms. Pas draudimo bendrovės klientą nuvykęs kurjeris atliks žingsnius, reikalingus Kasco automobilio draudimui įsigalioti: patikrins, ar kliento duomenys atitinka esančius sistemoje, nufotografuos automobilį, duos pasirašyti sutartį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)