Tieto Lietuva“ verslo plėtros vadovo Andriaus Adamonio teigimu, tai yra milžiniškas pokytis - šiuo metu skaitmenizacija ir paslaugų efektyvumo didinimas pasitelkiant naująsias technologijas yra vienas prioritetinių klausimų visų bankų vadovų darbotvarkėje.

A. Adamonis pridūrė, kad, natūraliai mažėjant bankų skyrių kiekiui, sumažėjo ir bankų darbuotojų: nuo 2007-ųjų neliko beveik ketvirtadalio. Iš 12 tūkst. darbuotojų šiemet jų yra apie 9 tūkst.

Kita vertus, ar vartotojai dėl to, kad bankų fizinis aptarnavimo tinklas traukiasi, kaip nors nukentėjo?

Dėl to dalis klientų gali susidurti su nepatogumais, bet didžioji dalis klientų ir toliau naudojasi įprastomis bankų paslaugomis, tik daro tai kitais būdais nei anksčiau.

„Bankininkai patys kviečia tartis internetu, o konkrečių pavyzdžių, kaip tai vyksta, galima atrasti ne vieną. Štai vienas didžiųjų komercinių bankų Lietuvoje prieš kelis mėnesius pasiūlė naujovę - asmenines finansų konsultacijas internetu“, - sakė A. Adamonis.

Tokios konsultacijos vykdomos laikantis Lietuvos banko nustatytų reikalavimų, kliento tapatybė identifikuojama įprastu būdu - per elektroninės bankininkystės sistemą.

„Laiko trūksta visiems, ir visi nori labai paprasto ir aiškaus dalyko - visus finansinius reikalus sutvarkyti greičiau, patogiau ir paprasčiau. Vadinasi - efektyviau. Būtent tai yra ta varomoji jėga, kuri naudodama naujas technologijas dabar veda pirmyn ir visą finansų sektorių“, - mano A. Adamonis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)