Be to, pasak bendrovės, įsibrovėliai buvo „gavę prieigą“ prie 2,208 tūkst. klientų kredito kortelių duomenų.

Kada buvo surengta ši ataka, „easyJet“ nenurodė.

BBC duomenimis, oro bendrovės vadovybė apie ataką sužinojo dar sausio mėnesį, tačiau tik balandį sugebėjo pranešti apie tai klientams, kurių mokėjimo kortelių duomenys buvo pavogti.

„Kai tik sužinojome apie ataką, nedelsdami ėmėmės atsakomųjų veiksmų, kad galėtume suvaldyti šį incidentą, ir pavedėme ... ekspertams ištirti šį atvejį“, – antradienį pareiškė oro vežėja.

Bendrovė nurodė pranešusi apie incidentą Didžiosios Britanijos nacionaliniam kibernetinio saugumo centrui ir Informacijos komisaro biurui (ICO).

„Mums atliekant tyrimą, buvo nustatyta, jog buvo gauta prieiga prie maždaug 9 mln. klientų elektroninio pašto adresų ir kelionių duomenų“, – nurodoma „easyJet“ paskelbtame pranešime.

„Nėra jokių duomenų apie tai, jog buvo neteisėtai panaudota kokia nors bet kokio pobūdžio asmeninė informacija, tačiau mes palaikome ryšį su maždaug 9 mln. klientų, prie kurių duomenų programišiai buvo gavę prieigą. Rekomenduojame jiems imtis priemonių apsaugoti savo duomenis ir kuo labiau sumažinti galimos duomenų vagystės riziką.“

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)