Panevėžyje darbuotojas paskutinį kartą darbe lankėsi spalio 24 d., o Vilniuje dirbantis darbuotojas – spalio 23 d. Abu darbuotojai, pajutę ligos simptomus, iš karto nebeatvyko į darbą ir atliko COVID-19 testus, sakoma „Regitros“ pranešime.

Kaip ir įprastai tokiais atvejais, konsultuojamasi su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru bei yra nustatinėjami galimi artimi kontaktai.

Įmonė teigia dedanti visas pastangas, norėdama užtikrinti darbuotojų ir klientų saugumą. Visi darbuotojai yra aprūpinti dezinfekcinėmis ir apsaugos priemonėmis. Atvykę į darbo vietą darbuotojai matuojasi kūno temperatūrą, o pajutus ligos simptomus, prašoma neatvykti į darbą. Darbas padaliniuose organizuojamas taip, kad būtų užtikrintas kuo mažesnis fizinis kontaktas patalpose, o visi darbuotojai, kurie gali, skatinami dirbti nuotoliniu būdu.

Didėjant COVID-19 susirgimų skaičiui visoje Lietuvoje, klientai kviečiami naudotis elektroninėmis paslaugomis. Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą. Visi elektroniniai užsakymai pristatomi į namus arba artimiausią paštomatą.

Jei vis dėlto klientams nėra galimybės paslaugų atlikti internetu, tuomet reikėtų dėl vizito padalinyje užsiregistruoti iš anksto. Tai padeda valdyti klientų srautus, t. y. išvengti didelių susibūrimų ir tokiu būdu užtikrinti saugesnį fizinį atstumą tarp žmonių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)