Nepanašios į kitas

Kadangi parduotuvės atidarymas – lapkričio 2 dieną, mums atvykus keletą dienų prieš patenkame į patį darbymetį. Visi užsiėmę – kol vieni dėlioja prekes, kiti tvarko patalpas, kuriose netrukus sukiosis klientai.

Pirmasis įspūdis – ne kaip tipinėje lietuvio skonio parduotuvėje, kur viskas išpuošta, o lentynose daliai sudėliotos prekės. Ši parduotuvė labiau primena sandėlį, prekės sudėtos ant specialių padėklų ar metalinių lentynų.

Pati prekybos patalpa pasirodo nemaža. Prekių daug, tačiau koks bus galutinis vaizdas parduotuvei atsidarant – spręsti dar sunku, produktais, kai lankomės, užpildytos ne visos nišos, ne viskas išpakuota.

Šviežių prekių, tokių, kaip žalia mėsa ar daržovės čia kol kas nematyti.

Ant palečių sukrauti ne tik maisto produktai, yra nemažai namų apyvokos reikmenų, buitinės chemijos, higienos prekių, nemažas alkoholio skyrius.

Kainos, tiesa, kai lankomės, dar neišdėliotos, todėl jų palyginti su kitais prekybos tinklais negalime. Jos prie produktų nuguls dieną prieš atidarymą, tikina prekybos tinklo vadovas Justas Poderis.

Iki 30 proc. pigiau

Mus pasitikęs direktorius pasakoja, kad atidaryti parduotuvių tinklą nuspręsta prieš kiek daugiau nei prieš pusmetį, kai Lietuva stebėjo maisto kainų šuolį.

Jis teigė, kad atsiradę neaiškūs kainų pakilimai kitose prekybos vietose užsiliko, o jų tikslas šiandien – pasiūlyti geresnes kainas nei konkurentai. Tam padaryti tinklas turi strategiją, susijusią su kitų kaštų taupymu.

„Pagrindiniuose prekybos tinkluose stebime itin dailius prekių pateikimus, išstatymus, lentynėles, o tai atsiliepia ir galutinei gaminio kainai“, – aiškina vadovas ir tikina, kad jų parduotuvėse to nebus. Pirkėjas į parduotuvę ateis ne dėl dailių lentynų, bet dėl geros kainos.

Kaip prasitaria, kol kas pasakyti, kiek tiksliai įkainiai skirsis nuo kitų tinklų, jis negali, tačiau tam tikri produktai gali būti pigesni ir iki 30 proc.

„Tarkime, „Coca Cola“ turėtų būti 20-30 centų pigesnė nei kitur“, – pavyzdį pateikė J. Poderis.

Paklaustas, kodėl prekybos salėje nerandame greitai gendančių produktų, tokių, kaip žalia mėsa ar daržovės, vadovas sako, kad tam dar reikia laiko suprasti prekių kaitą, tačiau ateityje tokia prekių pasiūla yra numatoma ir lentynose atsirasti turėtų.

Pasak J. Poderio, bendrai galima sakyti, kad jų tikslinė auditorija yra žemas pajamas gaunantys asmenys bei pensininkai.

„Norime jiems padėti šiuo infliacijos laikotarpiu, kai kainos aukštos, o pajamos neatitinka lūkesčių“, – sako jis.

Per ateinančius metus planuojama intensyvi prekybos tinklo plėtra.

Numatyta, kad duris Lietuvoje atvers dar 6 naujos tinklo parduotuvės.

„Atsižvelgiant į auditoriją, jos bus didmiesčiuose bei mažesniuose miesteliuose, kur daugiau pensinio amžiaus žmonių“, – teigia vadovas.

Šiuo metu netrukus atsidarysiančioje parduotuvėje dirbs 5 darbuotojai, administracijoje – dar 4. Prekybos plotas sieks 250 kv.m.

„Numatyta, kad visos planuojamos parduotuvės bus panašaus ploto, iki 500 kv.m.“, – priduria J. Poderis.

Ragina prisidėti ir gyventojus

Vaikštinėdamas po parduotuvę vadovas pasakoja, kad didžioji dalis produkcijos čia atkeliavo vos vakar, o netrukus bus gautos ir likusios prekės.

„Principas, kad jos bus pastatytos ant paletės, kad žmogus atėjęs galėtų lengvai pasiimti. Žinoma, dalis prekių nuguls ir į šaldytuvus“, – tikslina jis.

Kadangi pirmoji parduotuvė bus įsikūrusi Lazdynų mikrorajone, adresu Architektų g. 11, į parduotuvėje esančių prekių planavimą įtraukiami ir patys klientai.

„Prašėme į lankstinukus įrašyti savo TOP5 produktus, kuriuos jie čia norėtų rasti. Norime atliepti kliento poreikius“, – sako vadovas.

Redakcija primena, kad prekybos centras duris atvers Lapkričio 2 dieną, 9 val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)