Planuojama atsisakyti ir „nedidelės dalies“ prekybos punktų Europoje, teigia savo pranešime San Franciske įsikūrusi įmonė.

Taip pat GAP savo būstinėje planuoja atleisti maždaug 250 darbuotojų.

Pastaruoju metu įmonė patiria sunkumų dėl smunkančių savo pardavimų apimčių, nes jai sunkiai sekasi konkuruoti Europoje su populiariais H&M bei „Zara“ prekių ženklais.

Balandį, lyginant su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, GAP pardavimų apimtys sumenko 15 procentų. Ketvirtąjį 2014 metų mėnesį rodiklis buvo pakilęs 4 proc.

Bendrovės generalinis direktorius Artas Peckas teigia: „GAP prekių ženklo pardavimų augimo sugrąžinimas tapo svarbiausiu tikslu nuo pat mano paskyrimo į šias pareigas prieš kelis mėnesius. Pirkėjai šiuo metu sparčiai keičia savo apsipirkimo įpročius, manau, kad tokie sprendimai padės GAP sugrąžinti ten, kur pirkėjų akimis žiūrint jai ir priklauso būti".

Apie tai, kiek darbuotojų uždarius parduotuves neteks darbo, pranešama nebuvo.

Paskaičiuota, kad parduotuves uždariusi GAP pardavimų srityje patirs maždaug 300 mln. JAV dolerių nuostolių, be to, vienkartinės uždarymo išlaidos sieks dar maždaug 140-160 mln. JAV dolerių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)