„Dėl besikeičiančios ekonominės situacijos, pirkimo įpročių ir sumažėjusio vartojimo elektroninės prekybos projektas yra laikinai atidedamas", – DELFI ketvirtadienį sakė „Maxima LT" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė.

Apie panašius planus rugpjūtį buvo prabilusi ir mažmeninės prekybos tinklą valdanti bendrovė „Norfos mažmena". Jos atstovas ryšiams su visuomene Darius Ryliškis DELFI sakė, kad idėjos neatsisakoma, tačiau apie konkretų laiką nekalbama.

„Jokie sprendimai nėra priimti, domimės naujovėmis ir stebime, kas vyksta aplinkui", – teigė jis.

DELFI primena, kad apie šią idėją dar vasarą prabilo Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius Marius Busilas. Jo teigimu, pirkėjams patogiau būtų užsisakyti pirkinių krepšelį elektroniniu būdu nei stovėti ilgose eilėse parduotuvėse.

Europos Komisija pernai prognozavo, jog per artimiausius penkerius metus prekybos internetu apimtys Bendrijoje padvigubės.

Bendrovės „ACNielsen" 2006 m. atlikto tyrimo duomenimis, internetu ką nors perka kas dešimtas pasaulio gyventojas, o tai yra 627 mln. žmonių. Dažniausiai perkamos knygos, DVD bei vaizdo žaidimai, lėktuvų bilietai, drabužiai, avalynė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją