Delfi skaitytojas pranešė, kad 5 val. (nuo 11.30 val.) neveikia SEB internetinė bankininkystė.

„Paskambinus konsultantai sako, kad jie žino, jog tokia problema yra, bet nežino, kada vėl veiks“, sako jis.

SEB bankas šią informaciją patvirtino ir atsiprašo dėl nepatogumų.

„Informuojame, kad šiuo metu dėl techninių priežasčių dalis klientų gali susidurti su trikdžiais, jungdamiesi prie interneto banko, atlikdami mokėjimus interneto banke ar mobiliojoje programėlėje, taip pat atsiskaitydami el. parduotuvėse už prekes ar paslaugas, kai savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke.

Jeigu nepavyksta prisijungti prie interneto banko ar atlikti mokėjimo, raginame bandyti dar kartą šiek tiek vėliau. Dedame pastangas, kad kuo greičiau išspręstume nesklandumus. Atsiprašome dėl laikinų nepatogumų“, komentuoja SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)