Tačiau kol kas nuo detalesnių komentarų susilaikoma, nes sandorį turi patvirtinti Konkurencijos taryba.

„Neptūno vandenų“ vadovas Gintas Petrus DELFI sakė, kad sandorio šalys kol kas jokių jo detalių nekomentuoja.

„Jis (sandoris – DELFI) dar nėra įvykęs ir laukiame Konkurencijos tarybos leidimo, todėl nei to, kiek truko derybos, nei sutartos kainos įvardinti negalime“, – sakė jis.

Pašnekovas sakė, kad Konkurencijos tarybos išvados sulaukti tikisi per 1–4 mėnesius, tačiau neįvardijo, kada sandorio svarstymas prasidėjo ir ar jau prasidėjo.

„Nepaprastai vertiname ligšiolinius „Neptūno“ pasiekimus Lietuvos rinkoje ir didžiuojamės galėdami šiuo stipriu prekės ženklu papildyti mūsų tvirtų bei perspektyvių prekių ženklų portfelį. Ši investicija liudija ir mūsų ilgalaikį įsipareigojimą veikti Lietuvos paruoštų vartoti gaiviųjų gėrimų rinkoje“, – vz.lt sako bendrovės „Coca-Cola HBC“ Baltijos regiono prekybos vadovas Valdas Pakštys.

„Coca cola“ Lietuvoje valdo prekės ženklus „Bonaqua“, „Burbulinadas“, „Burn“, „Cappy“, „Coca-Cola“, „Fanta“, „Frisco“, „Monster“, „Nestea“, „Schweppes“, „Sprite“.

Tuo metu „Neptūno vandenys“ pirkėjams siūlo gazuotą ir negazuotą mineralinį vandenį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (142)