„Mūsų siūlomi kebabai nėra standartiniai – pasikonsultavę su užsienio specialistais mūsų technologai sukūrė naują produktą, o šiam suteikėme atskirą prekės ženklą „Kebači". Tai turbūt nėra gera žinia tradicinėms kebabinėms, nes joms teks pasitempti”, - aiškino „Čili Holdings" vadovas Dainius Kalina.

Anot vadovo, „pernai mūsų apyvarta sumažėjo trečdaliu, teko atleisti apie 20 proc. darbuotojų, tačiau lankytojų skaičius išliko stabilus.” Iš dalies apyvartos sumažėjimą jis sieja su rudenį pakilusiu pridėtinės vertės mokesčiui (PVM).

Anot D. Kalinos, didesnio klientų skaičiaus padidėjimo restoranuose nėra. Jo galima tik sumažėjus nedarbui.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją