Pernai, palyginti su 2004 metais, kontrabandinių cigarečių rinkos dalis sumažėjo 17,4 proc. – nuo 2,3 mlrd. iki 1,9 mlrd. vienetų cigarečių.
Tyrimų bendrovės "AC Nielsen" duomenimis, 2005 metais daugumos tabako importuotojų ir gamintojų rinkos dalis sumažėjo arba paaugo labai nežymiai.
Daugiausia į Lietuvą tabako įveža ir pagamina "Philip Morris Lietuva" – ši bendrovė užima 53 proc. rinkos. Bendrovė "Gallaher Group", rinkai pasiūliusi pigių cigarečių "Saint George", savo rinkos dalį užaugino iki 17,5 proc., "JT International" užėmė 14,6 proc. rinkos, "House of Prince Lietuva" – 7,7 proc., "British American Tobacco" – 6,5 proc. rinkos.
Kitą rinkos dalį tarpusavyje dalinasi didieji prekybos tinklai bei keletas kitų smulkių kompanijų.
Didžiausią rinkos dalį tarp visų cigarečių rūšių – 16,5 proc. - "Saint George" cigaretės, o tarp perkamiausių "House of Prince Lietuva" prekės ženklų yra "Wall Street" bei "Rockets".