Prancūzijos ir britų prekybos milžinės bendrame pareiškime teigia, kad aljansas bus pasirengęs funkcionuoti spalį.

Kaip birželį teigė „Tesco“ vadovas Dave'as Lewisas, pristatydamas planus suformuoti aljansą, toks žingsnis padės prekybos centrų tinklams „gerinti klientų aptarnavimą, prekių kokybę ir pasirinkimą“, taip pat sukurti „puikių galimybių“ tiekėjams.

Kitos „Tesco“ ir „Carrefour“ varžovės Europos rinkoje panašiomis priemonėmis mėgina sumažinti tiekimo išlaidas.

Balandžio pabaigoje antras pagal dydį Jungtinės Karalystės prekybos centrų tinklas „Sainsbury's“ susitarė dėl susijungimo sąlygų su „Walmart“ priklausančiu konkurentu „Asda“.

Pastaruoju metu didieji šalies prekybos tinklai patyrė spaudimą dėl konkurencijos, kurią tradiciniams rinkos žaidėjams metė sparčiai Jungtinėje Karalystėje besiplečiančios vokiečių bendrovės „Aldi“ ir „Lidl“, taip pat ir „Amazon“ bei kiti internetinės prekybos milžinai.

Kaip skelbia AFP, „Tesco“ išlieka pelninga ir jos pardavimai auga, tačiau „Carrefour“ pirmąjį pusmetį patyrė 861 mln. eurų nuostolių ir žada mažinti išlaidas bei vykdyti restruktūrizavimo programą, taip tikėdamasi sumažinti savo priklausomumą nuo didžiųjų prekybos centrų.

Vadinamasis „strateginis supirkimo aljansas“ numatytas trejiems metams, abu jo nariai žada mažesnes kainas pirkėjams.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)