Prancūzijos ir britų prekybos milžinės bendrame pareiškime teigia, kad aljansas bus pasirengęs funkcionuoti spalį.
Kaip birželį teigė „Tesco“ vadovas Dave'as Lewisas, pristatydamas planus suformuoti aljansą, toks žingsnis padės prekybos centrų tinklams „gerinti klientų aptarnavimą, prekių kokybę ir pasirinkimą“, taip pat sukurti „puikių galimybių“ tiekėjams.
Kitos „Tesco“ ir „Carrefour“ varžovės Europos rinkoje panašiomis priemonėmis mėgina sumažinti tiekimo išlaidas.
Balandžio pabaigoje antras pagal dydį Jungtinės Karalystės prekybos centrų tinklas „Sainsbury's“ susitarė dėl susijungimo sąlygų su „Walmart“ priklausančiu konkurentu „Asda“.
Kaip skelbia AFP, „Tesco“ išlieka pelninga ir jos pardavimai auga, tačiau „Carrefour“ pirmąjį pusmetį patyrė 861 mln. eurų nuostolių ir žada mažinti išlaidas bei vykdyti restruktūrizavimo programą, taip tikėdamasi sumažinti savo priklausomumą nuo didžiųjų prekybos centrų.
Vadinamasis „strateginis supirkimo aljansas“ numatytas trejiems metams, abu jo nariai žada mažesnes kainas pirkėjams.