Pranešime spaudai rašoma, kad prieš metus įsteigusi išskirtinių, individualiai siuvamų marškinių klubą „Vilkma Bespoke“, įmonė ką tik atidarė elektroninę parduotuvę, kur bus galima individualiai priderinti perkamų gaminių matmenis.

„Įkūrę elektroninę parduotuvę norime pasiekti gerokai didesnę Lietuvos ir užsienio pirkėjų auditoriją, negu iki šiol. Virtualioje erdvėje siūlysime tokios pat aukščiausios kokybės, tačiau standartizuotų dydžių gaminius, ateityje suteikdami pirkėjams galimybę koreguoti standartinius matmenis,“ – pranešime aiškina „Vilkmos“ generalinė direktorė Giedrė Plačiakytė.

Pasak pranešimo, „Vilkma“ marškinius Ukmergėje siuva jau beveik 50 metų, tačiau pastaruosius du dešimtmečius įmonė beveik 100 proc. gaminių eksportuodavo, kasmet apie 600 tūkst. siuvinių. Įmonės klientai – aukščiausio lygio užsakovai. „Vilkmoje“ marškinius siūnasi garsiausi pasaulio prekių ženklai „Eton“, „Stenstrom“, „Faconnable“ ir „Burberry“.

Pasak G. Plačiakytės, bendrovė palaipsniui įgyvendina planą sugrįžti į Lietuvos rinką.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)