Po dviejų katastrofų Indonezijoje ir Etiopijoje „Boeing 737 Max“ skrydžiai pernai kovą buvo visiškai uždrausti, o lėktuvui vis dar nėra suteiktas JAV Federalinės aviacijos administracijos sertifikatas skrydžiams vykdyti.

„Boeing“ paskelbė, kad „737 Max“ gamyba Rentono gamykloje Vašingtono valstijoje buvo atnaujinta, o darbo vietoje esą bus užtikrinamas saugumas ir gaminių kokybė.

„Ilgą laiką ėjome į priekį ir tobulinome savo gamybos sistemą, kad ją dar labiau sustiprintume“, – sakė „Boeing“ viceprezidentas ir „Boeing 737“ programos vadovas Waltas Odisho.

Sausį „Boeing 737 Max“ gamyba buvo nutraukta dėl nežinomybės, kada orlaivis vėl galės kilti. Net iki koronaviruso pandemijos „737 Max“ krizė kainavo „Boeing“ milijardus dolerių, kuriuos bendrovė turėjo sumokėti kaip kompensaciją oro linijos. Taip pat augo gamybos ir daugiau nei 400 pagamintų, tačiau nepristatytų lėktuvų saugojimo išlaidos.

Nuo tada „Boeing“ problemos tik didėjo, nes oro linijos susidūrė su nauja koronaviruso krize, itin smarkiai smogusia kelionių sektoriui.
Antradienį „Boeing“ paskelbė, kad dėl koronaviruso pandemijos padarinių ketina atleisti apie 10 proc. savo darbuotojų – iš viso 16 tūkst. žmonių.

Bendrovė jau dabar sutarė su 5,5 tūkst. darbuotojų dėl savanoriško darbo sutarties nutraukimo, dar 6,7 tūkst. darbuotojų informuoti apie atleidimą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)