Pasak „Biovela Group“ vadovo Audriaus Kantausko, pardavimų augimui įtakos turėjo suvaldyta COVID-19 pandemija, išaugęs gyventojų vartojimas, pardavimų skatinimas ir naujų produktų įvedimas į rinką. Tuo metu pagrindiniais iššūkiais jis įvardijo darbuotojų ir darbo jėgos bei žaliavų trūkumą, kaštų augimą, kuris kėlė ir produkcijos savikainą.
„Jau 2021-ųjų antrajame pusmetyje pradėjusios kilti pašarų kainos išaugino žaliavų, ypač superkamos jautienos ir paukštienos, kainas. Prasidėjus karui Ukrainoje, pašarų trūkumas turėjo įtakos dar didesniam kainų kilimui, todėl didžiuliais tempais ėmė brangti ir kiauliena, o jautienos ir paukštienos kaina pasiekė istorijoje nematytas aukštumas“, – pranešime sakė A. Kantauskas.
„Dėl geopolitinės situacijos brangusi elektra, dujos, degalai sudarė ženklią dalį augančios savikainos, tuo tarpu dėl metalo ir plastiko ingredientų kainų kilimo brango ir pakuotės, konservų indeliai“, – pridūrė jis.
„Biovela Group“ pardavimai Lietuvoje didėjo 10,7 proc. iki 31,8 tūkst. tonų, eksportas paaugo 15,3 proc. iki 35,5 tūkst. tonų.
Grupė į gamybos pajėgumų auginimą investavo 8,2 mln. eurų. Per ateinančius kelerius metus ji į pajėgumų plėtrą, gamybinį efektyvumą ir kitus sprendimus planuoja investuoti 27 mln. eurų.
„Biovela Group“ dirba per 1,5 tūkst. darbuotojų.