Konsoliduoti grupės pardavimai antrąjį 2012 metų ketvirtį sudarė 12,4 mln. Lt ir buvo 23,6 proc. mažesni palyginti su atitinkamu 2011 metų laikotarpiu. Nuo metų pradžios konsoliduoti pardavimai siekė 24,5 mln. Lt. ir buvo 27,8 proc. mažesni nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

„Esame strateginiame verslo modelio keitimo procese, nuo masinės gamybos pereidami prie inovatyvios produkcijos kūrimo, ypatingą dėmesį skirdami ekologiškų gaminių linijai. Pirmasis šių metų pusmetis buvo itin reikšmingas pritraukiant naujus klientus, inovatyvių funkcinių medžiagų ir gaminių iš jų išdirbimui, nuosavo naujo tarptautinio prekinio ženklo vystymui. Tikimės, kad atlikti bei tęsiami darbai leis pasiekti apčiuopiamą pardavimų augimą jau antrąjį šių metų pusmetį lyginant su pirmuoju.“, - teigė AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius Gintautas Bareika.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)