„Didžiausią įtaką pardavimų augimui turėjo sparčiai plečiamas parduotuvių tinklas – 2006 m. atidarytos 32 naujos parduotuvės. Tačiau pardavimai augo ir keletą metų veikiančiose parduotuvėse, jose užfiksuotas 13 proc. augimas“, - sako „Baltika Group“ valdybos pirmininkas Meelis Milder.

Labiausiai pardavimai augo „Mosaic“ tinkle – 56 proc. „Baltman“ parduotuvėse praėjusiais metais parduota 39 proc., „Monton“ – 31 proc. daugiau nei 2005 m. Praėjusių metų rugsėjį įsigyto prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ pardavimai, kurie sudarė 1 proc. bendrovės pardavimų, išaugo beveik 40 proc.

Solidus augimas fiksuotas visose rinkose, kuriose veikia „Baltika Group“ valdomos parduotuvės. Didžiausia bendrovės rinka išlieka Estija. Pardavimai šioje šalyje išaugo 32 proc., iki 44,58 mln. litų, ir sudarė 28 proc. visų bendrovės pardavimų.

Nuo Estijos nedaug atsilieka Lietuvos rinka. Dukterinė bendrovė „Baltika Lietuva“ praėjusiais metais pardavimus padidino 37 proc. – iki 39,5 mln. litų (46,6 mln. litų su PVM) Tai sudaro 24 proc. visų „Baltika“ pardavimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją