Vienas populiariausių azijietiškų prekės ženklų turi daugiau nei 4200 parduotuvių visame pasaulyje. Franšizės principu su tarptautiniu „Miniso“ prekės ženklu bendradarbiaujanti verslininkė Sandra Svirčinskaitė pasakoja,kad pirmoje atidarytoje parduotuvėje siūlomos namams, grožiui ir laisvalaikiui skirtos prekės bei žaislai.
„Spalvingi, kokybiški, linksmi – tokie „Miniso“ daiktai – jau seniai išpopuliarėję visame pasaulyje. Džiaugiamės, kad galime atverti pirmosios parduotuvės duris CUP prekybos centre“, – pasakoja „Miniso LT“ direktorė S. Svirčinskaitė.
Planuose plėtra kituose didžiuosiuose prekybos centruose Lietuvoje ir Latvijoje
Nuo 2013 m. sukurtas prekės ženklas įsitvirtinęs daugiau nei 80 šalių ir regionų, įskaitant JAV, Kanadą, Australiją, Ispaniją, JAE, Indiją ir Meksiką.
Anot „Miniso LT“ direktorės S. Svirčinskaitės šis prekės ženklas itin mėgiamas jaunimo dėl koja kojon su tendencijomis einančiomis idėjomis. Naujos kolekcijos su visų pamėgtais animaciniais herojais ar tokiais prekės ženklais kaip „Coca Cola“, „Minions“ ar „Marvel“.
„Kasmet šis tinklas nustebina savo pirkėjus netikėtu bendradarbiavimu su žinomiausiais prekės ženklais. Tai įdomu, nes kolekcijos labai skirtingos, prekių kategorijos labai plačios, todėl niekad nežinai, kokios prekės bus kitą sezoną“, – pasakoja S. Svirčinskaitė.