Pasak „Susisiekimo paslaugų“ vadovės Modestos Gusarovienės, atnaujinus programėlių veiklą, fiksuojami tik pavieniai atvejai, kai aplikacijos veikia nepilnai. Ji tvirtino, kad jokie asmens duomenys trečiosioms šalims nėra prieinami.

„Norime pabrėžti, kad jokie asmens duomenys trečiosioms šalims šiuo metu nėra prieinami. Nei mobilieji operatoriai, nei mes neturime konkrečios informacijos, jog iš esmės užfiksuota konkrečių duomenų pateikimo atvejų“, – pranešime sakė M. Gusarovienė.

„Susisiekimo paslaugos“ atliko pakeitimus, atradus spragą dėl HTTP HE technologijos saugumo, kuri naudojama prekių ir paslaugų apmokėjimui per mobiliuosius operatorius.

Kol vyko tikrinimai m.Ticket programėlėje, nuo trečiadienio buvo laikinai blokuojamas atsiskaitymas kortelėmis. Ketvirtadienį atsiskaitymai kortelėmis buvo atnaujinti.

Dėl spragos naudojimąsi m. Ticket ir m. Parking programėlėmis blokavo ryšio operatorius „Tele2“. Šįryt bendrovė pranešė, kad prieiga prie programėlių naudotojams buvo atnaujinta.

Papildomų saugumo veiksmų ėmėsi ir kiti ryšio operatoriai „Telia“ ir „Bitė“, tačiau jie nusprendė nestabdyti prieigos prie atsiskaitymo programėlių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)