Su skaitytoja, siuntusia nuotraukas ir klausimą: „kas kaltas: Lietuvos muitinė ar Lietuvos paštas?”, dėl papildomos informacijos susisiekti nepavyko.

„Turbūt, ne vienam Lietuvos piliečiui teko pirkti prekę iš Kinijos, teko ir man. Pirkau vyriškas apatines kelnaites (3 vnt.), už vieną mokėjau 2,74 JAV dol. (7,64 Lt). Laukiau apie mėnesį ir štai, žiūriu, mano laukta prekė jau pašte, atsiėmusi, su nekantrumu atidarau voką...ir...mane ištiko isteriškas juokas. Negalėjau patikėti savo akimis: vietoje minėtų vyriškų apatinių kelnaičių - vaikiškas megztukas ir 10Lt!!!“, - piktinosi skaitytoja, atsiuntusi ir tai vaizduojančias nuotraukas.
Toliau ji laiške dėstė, kad vargu ar lietuviškus pinigus jai įdėjo Kinijoje.

„Dėl įdomumo parašiau pardavėjui, kokią prekę gavau, jis buvo apstulbęs ir atrašė, kad nė akyse nematė tokios prekės ir jos nesiuntė. Belieka daryti išvadą: mano prekę pasisavino Lietuvos muitinės arba Lietuvos pašto darbuotojai ir dar pasityčiodami įdėjo 10 Lt! Ir negana to, tas megztukas akivaizdžiai nešiotas ir išteptas. Gėda už tokius Lietuvos darbuotojus. Tikiuosi apatinių dydis atitiko. Gero nešiojimo, Lietuvos pilieti“, - savo laišką baigė skaitytoja.

Ant siuntos voko pažymėta, kad iš Kinijos asmuo siunčiasi dovaną. DELFI kreipėsi tiek į Lietuvos muitinės departamentą, tiek į Lietuvos paštą.

„Siunta, kurios vertė mažesnė negu 75 litai, kaip šiuo atveju, muitiniam tikrinimui paprastai nėra pateikiama. Jei muitinė nusprendžia tikrinti siuntą, tai ji atlieka dalyvaujant paštui, ir yra surašomas tikrinimo aktas, kurį, su kitais siuntą lydinčiais dokumentais, gauna siuntos gavėjas. Taip pat siuntos gavėjams reikėtų žinoti, kad vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos nuostatomis, klausimus, susijusius su žalos atlyginimu, sugadinto ar prarasto siuntinio atveju sprendžia ne Lietuvos muitinė, o Pašto administracija“, - komentavo Muitinės departamento Komunikacijos skyriaus viršininkė Henrika Rukšėnienė.

Lietuvos paštas, norėdamas patikrinti konkretų siuntinį paprašė siuntos numerio – deja, jo iš nuotraukų nesimatė ir su skaitytoja susisiekti nepavyko.

„Nežinant siuntos numerio, neturime galimybių patikrinti, ar siuntą tikrino muitinė, ar buvo pažeista siuntos pakuotė ir panašiai. Reikia pripažinti, kad su tokia situacija susiduriame pirmąkart. Kad išvengtume tokių nesusipratimų, savo klientams visada rekomenduojame patikrinti siuntos turinį dar pašte prieš atsiimant siuntą. Priešingu atveju klientui parsinešus siuntą į namus ir pamačius, kad siuntos turinys buvo pažeistas, mes nebeturime galimybių atlyginti žalą”, - komentavo Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė.

Ji dėstė, kad Lietuvos paštas reaguoja į klientų nusiskundimus ir netoleruoja darbuotojų aplaidumo ar nusikalstamos veiklos.

„Bendrovė imasi visų priemonių, kad galimybė pasisavinti siuntoje esančius daiktus darbuotojams sumažėtų iki minimumo, pavyzdžiui, Pašto skirstymo departamente buvo įrengta apsaugos ir stebėjimo sistema, kuri leidžia užtikrinti, kad darbai būtų atliekami kokybiškai, operatyviai ir skaidriai“, - dėstė A. Jonušaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (655)