„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė pasakojo, kad bendrai tokie automatiniai varteliai prie savitarnos kasų išėjimų prekybos sektoriuje nėra naujiena.

Pasak jos, prekybos tinklas bendrai savitarnos kasas parduotuvėse pradėjo diegti nuo 2020 m. pabaigos ir šiuo metu jas turi jau visose „Lidl“ parduotuvėse, o varteliai prie šių kasų buvo pradėti diegti visai neseniai.

„Šiuo metu jie sumontuoti 6 „Lidl“ parduotuvėse“, – sakė ji.

Paklausta, kodėl buvo nuspręsta imtis tokios saugumo priemonės ir ar ji susijusi su galimai pastebėtomis vagystėmis, atstovė tikino, kad šie varteliai paprasčiausiai padeda užtikrinti sklandų apsipirkimą.

„Juos atidaryti galima tik skenuojant pirkimo kvitą – tai reiškia, kad pirkimo procesas turi būti pilnai užbaigtas“, – teigė ji.

Tiesa, kaip aiškino, tokie varteliai veikia ir kitose „Lidl“ šalyse, o jų veikimo principas – paprastas.

„Išeidamas pirkėjas turi nuskenuoti apsipirkimo kvitą.

Apie tai, kad pirkėjui būtina pasiimti apsipirkimo kvitą, informuojame savitarnos kasoje apsipirkimo metu – garso įrašas pirkėjui primena, jog po apsipirkimo reikia pasiimti pirkimo kvitą ir jį nuskenuoti išeinant“, – sakė ji.

Redakcija pasiteiravo, ar tokia tvarka taikoma ir kituose prekybos tinkluose, kuriuose galima rasti savitarnos kasų.

„Rimi“ bei „IKI“ prekybos tinklų atstovai teigė, jog tokių ar panašių sprendimų netaiko ir ateityje pokyčių kol kas neplanuoja.

„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė teigė, kad išėjimo varteliai yra įdiegti tam tikrose parduotuvėse.

„Prie įprastų savitarnos kasų išėjimo varteliai, kuriose reiktų skenuoti kvitą, nėra įrengti. Iš viso mūsų prekybos tinkle yra 251 parduotuvė, iš jų 176-os turi savitarnos kasas.

Išėjimo varteliai yra įrengti penkiose mūsų parduotuvėse, kur veikia savarankiško pirkinių skenavimo technologija „Scan&Go“, taip pat jie įrengti ir prie „Express“ kasų Vilniaus Mindaugo gatvėje veikiančioje „Maxima XXX“.

Šiuo metu Vilniaus „Akropolyje“ esančioje mūsų parduotuvėje jau įdiegtas dirbtiniu intelektu paremtas sprendimas, kuris daugiau nei 90 proc. atvejų atpažįsta, jog pirkėjas apsipirko su „Scan&Go“, tad jam automatiškai atidaro išėjimo vartelius. Per kelis mėnesius planuojame šią technologiją įdiegti ir keturiose likusiose parduotuvėse“, – teigė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)