„Delfi“ su „Aprangos“ vadovu kalbėjosi apie smogusią energetinių išteklių krizę, Gedimino prospekte duris užvėrusią beveik du dešimtmečius veikusią parduotuvę „Zara“, į rinką ateinančius rimtus konkurentus ir šiandieninį vartojimą.

„Šiuo metu geriausia situacija yra su jaunimo prekėmis. Jauni žmonės visada nori puoštis, niekada neturėjo daug pinigų, tačiau yra pasiruošę išleisti juos šiandien neatidėdami ateičiai.

Šiek tiek prastesnė situacija – brangesnių prekių segmente, tačiau tai, galimai, paaiškinčiau tuo, kad žmonės daug keliauja ir pinigus skiria kitiems dalykams“ , – apie vartojimo tendencijas šiandien kalba R. Perveneckas.

– p. Rimantai, gyvename įdomiais laikais. Turėjome pandemiją, paskui karą, vėliau brangusius energijos kaštus, didžiulę infliaciją. Kiek pastarasis laikotarpis atnešė iššūkių mažmeninės prekybos verslui?

– Tai – labai netikėtas ir neprognozuojamas laikas.

Dėl keleto mėnesių, susijusių su COVID, uždarymo mūsų verslas nukentėjo ir mes praradome apie 100–110 mln. Eur apyvartos. Paskui sulaukėme karo Ukrainoje, komunalinių kaštų augimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją