Didžiausią Lietuvoje prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ pasinaudojo palankia situacija paskelbti apie mažinamas kai kurių prekių kainas, mano komunikacijos specialistai. Anot jų, Lietuvai įsivedus eurą ir vartotojams išsigandus kainų didėjimo bei artėjant rinkimams, „Maximos“ žingsnis yra labai sėkmingas.
"Maxima" pristato ženklą "Atpigo"
© DELFI / Kiril Čachovskij

Ryšių su visuomene agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas BNS sakė, kad „Maximos“ žingsnis yra susijęs ne su Vokietijos mažų kainų tinklo „Lidl“ atėjimu, o daugiau su bendra komunikacine ir konkurencine aplinka. „Idea Prima“ direktoriaus Pauliaus Tamulionio manymu, prekybos tinklo žinia yra aiški ir ryški, nukreipta į konkurentus ir primenanti kainų karą, vykusį tarp mobiliojo ryšio operatorių.

„Metų pradžioje viešojoje erdvėje žymiai sumažėja informacinis triukšmas, ypač palyginti su prieššventiniu ar priešeuriniu periodu. Tokiu būdu prekybos tinklo žinutė sulaukė itin daug dėmesio: ilgalaikis dėmesys ir kainų pokyčių vertinimas viešojoje erdvėje bei radikaliai priešingas prekybos tinklo pranešimas sėkmingai pasiekia vartotoją“, - BNS sakė A.Katauskas.

Jo teigimu, šiuo metu nematoma aktyvios kitų konkurentų komunikacijos, ypač dėl kainų.

„Todėl prekybos tinklas aiškiai save pozicionuoja kaip visišką kainos, pasiekiamumo, vartotojų aptarnavimo lyderį. Vertinant „Lidl“ atėjimą, šis žingsnis yra puikiai suderintas laike bei situacijoje, numatant, kad prieš ateinant žemos kainos konkurentams, visa rinka ims komunikuoti būtent žemą kainą“, - BNS sakė A.Katauskas.

P. Tamulionis sakė, jog žinios apie fiksuojamas ar mažinamas produkcijos kainas yra efektyvios.

„Neseniai prekybos tinklas „Iki“ paskelbė, kad fiksuoja 100 pagrindinių produktų kainas ir matėsi, kad tai yra efektyvu. Juo labiau, kad nuo sausio Lietuvai įsivedus eurą, dauguma vartotojų yra išsigandę, kad dėl euro prekės brangs. Šioje situacijoje „Maxima“ žengė aiškų, ryškų žingsnį ir pareiškė, kad kainas ne fiksuoja, o mažina, ir tai labai panašu į kainų karą, į kurį buvo įsivėlę mobiliojo ryšio tiekėjai „Bitė“ ir „Tele2“. Panašu, kad šioje situacijoje atsidūrė „Iki“ ir „Maxima“, - BNS sakė P. Tamulionis.

A. Katauskas sakė, kad dėl galimo prekių brangimo vienu pagrindinių skundų taikinių buvo prekybos tinklai.

Taip pat svarbu paminėti, kad šiuo metu prasideda rinkiminės batalijos, o rinkimų metu dalis politikų visada nukreipia savo pasisakymų ugnį būtent į prekybos tinklus. Savo naujausiu pranešimu prekybos tinklas sėkmingai pasinaudojo susiklosčiusia situacija“, - BNS sakė A. Katauskas.

Didžiausią Lietuvoje prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ teigia šiemet atsisakysianti apie 10 mln. eurų pajamų iš prekybos antkainio. 1015 populiariausių prekių kainas sumažinusi „Maxima“ pranešė, kad jas sumažino vidutiniškai 13 proc.

228 „Maxima“ parduotuvėse kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Airbus“ sulaukė palaiminimo iš JAV ir Europos institucijų dėl „A350-1000“ orlaivių

Europos aviacijos pramonės milžinė „ Airbus “ antradienį pranešė sulaukusi sertifikavimo...

JAV technologijų bendrovės palaiko „Nasdaq“ akcijų indeksą

JAV technologijų bendrovės palaiko JAV akcijų rinkos augimą ankstyvoje antradienio prekyboje,...

„Brexit“: Vokietijos verslo grupės ragina Jungtinę Karalystę pasilikti ES

Įtakingų Vokietijos verslininkų grupė pradėjo kampaniją, kuria siekiama išlaikyti Jungtinę...

R. Dargis nemato problemų dėl verslui suteiktų nemokamų patalpų (57)

Lietuvos pramonininkų konfederacijos ( LPK ) prezidentas Robertas Dargis nemato problemų, kad...

Baltijos šalių augimą žemyn tempia Lietuva (113)

Skandinavijos finansų grupės SEB ekonomistų skaičiavimais, Lietuvos ekonomikos augimas...

Top naujienos

Skvernelis nesirengia stoti į Karbauskio partiją (61)

„Valstiečių“ į premjerus deleguotas Seimo narys Saulius Skvernelis nėra jį į politikos...

Gavusi sąskaitą nustebo – restoranas įtraukė dar nematytą mokestį (200)

Restorane gautoje sąskaitoje – 20 –ties centų mokestis. Tiek už vandens buteliukus buvo...

„Ryanair“ paskelbė apie dvi naujas kryptis vasaros sezonui

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kad nuo lapkričio 21 d. skraidins dar dviemis...

Skvernelio pažadas: kada ir kiek didės gydytojų atlyginimai pildoma (265)

Premjeras Saulius Skvernelis po susitikimo su Lietuvos medikų sąjūdžio atstovais patikino, kad...

Pasiūlė išeitį regionams: už 6 valandas gauna 30 eurų (70)

Netylant debatams apie dviejų greičių Lietuvas, vienas iš būdų regionuose sukurti daugiau darbo...

Nuopuolis iš viršūnės: fatališka krizė užsitęsė jau dešimtmetį

Lietuvos moterų krepšinio rinktinė nesėkmingai pradėjo savo žygį 2019 metų Europos čempionato...

Kretinga skęsta: antrą parą iš namų vandenį žmonės semia kibirais (29)

Patvinusią Danės upę toliau maitina iš Kretingos pusės slūgstanti Akmena. Keliaujant paupiu,...

R.I.T.A. Kur tūkstančiais byra valstybės pinigai: vien už ryšio su savimi atkūrimą – 36 tūkst. eurų (241)

Valdininkai įvairiems mokymams ir viešinimui leidžia tūkstančius eurų. Socialinės apsaugos ir...

Pėdkelnės – ar jos būtinos ir kokias pasirinkti? (4)

Kokias pėdkelnes pasirinkti – juodas, o gal kūno spalvos? Matines ar blizgias? Plonytes 10-ies ar...

Iš eksperto lūpų – šiurpą keliantis pasakojimas: į burną įgrūdo bulvę, nes auka priešinosi (45)

Garbaus amžiaus kaimynės tyčiniu nužudymu, siekiant paslėpti kitą nusikaltimą –...