Alaus pramonės lyderio pozicijų neužleidžiančio "Švyturio" apyvarta per devynis šių metų mėnesius sudarė 84,5 mln. Lt. Tai 43% daugiau nei per tą patį 1999 m. laikotarpį.

Šiemet "Švyturys" investavo į 3 naujus padalinius, smarkiai padidino rinkodaros išlaidas, daugiau reklamavosi nei anksčiau.

Antros pagal užimamą rinkos dalį alaus daryklos UAB "Utenos alus" (UA) pardavimai per devynis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 11,5% – nuo 58,7 mln. Lt pernai iki 68 mln. Lt šiemet.

Trečios pagal užimamą rinkos dalį alaus daryklos AB "Kalnapilis" pardavimai per devynis šių metų mėnesius sudarė 69,49 mln. Lt, pernai tuo pačiu laikotarpiu – 75,13 mln. Lt.

Sumažėjo "Kalnapilio " pardavimai ir kiekine išraiška. Nuo metų pradžios įmonė realizavo 3,27 mln. dal alaus - 7,7% mažiau nei pernai.

"Vasara šiemet buvo šaltesnė nei tikėjomės", – aiškino p. Jarmolavičius. Anot jo, įtakos turėjo ir tai, jog kai kurie gamintojai pristatė naujoves.